راه‌اندازی واحد آتش‌نشانی شهرداری/ساماندهی گلزار شهدای محله خمسلو

شهردار برف‌انبار گفت: شهرداری سامانه ۱۲۵ و دو ایستگاه آتش‌نشانی را فعال و راه‌اندازی کرده است.

حمیدرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از راه‌اندازی واحد آتش‌نشانی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: تا سه ماه پیش شهرداری واحد آتش‌نشانی نداشت، با پیگیری‌هایی که انجام شد سامانه ۱۲۵ فعال و دو ایستگاه آتش‌نشانی راه‌اندازی شد.

وی افزود: اکنون واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با دو نیرو و یک دستگاه ماشین در سطح شهر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

شهردار برف انبار از ساماندهی گلزار شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس محله خمسلو خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری با تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار مسقف‌سازی گلزار شهدا اجرا می‌شود، نماسازی گلزار نیز سال آینده اجرا خواهد شد.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه شهر برف‌انبار از دو محله خمسلو و سنگ‌باران تشکیل شده است، ادامه داد: با توجه به نبود پارک در محله سنگ‌باران، با پیگیری‌های شهرداری برای جانمایی زمین احداث پارک، ۱۵۰۰ مترمربع زمین از سوی شهروندان به صورت خودیاری تحویل داده شد و شهرداری آن را تملک کرد.

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ پروژه احداث پارک آغاز و در فاز نخست جدول‌گذاری، پیاده‌راه‌سازی و نصب مجموعه بازی کودکان به همراه کف‌پوش با صرف ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام شد.

شهردار برف‌انبار گفت: برای اجرای پروژه فضای سبز و روشنایی پارک ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که پس از تخصیص اعتبار اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر برف انبار با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در غرب استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 611684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.