گل‌محمدی: اگر نیاز باشد به اردوی تیم‌ملی می‌روم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرکاری برای موفقیت تیم‌ملی در جام‌جهانی از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم، حتی حاضرم با فراهم شدن شرایط به اردوی تیم‌ملی سر بزنم؛ هرچند پیش‌تر تلفنی با کی‌روش صحبت کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته نهم لیگ‌برتر اظهار کرد: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که از نظر فوتبالی و نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشته است. آن‌ها فوتبال رو به جلویی دارند و از عقب بازی‌سازی می‌کنند؛ برای محمد ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم ولی سه امتیاز این بازی خانگی با توجه به شرایط جدول برای ما خیلی حساس و مهم است.

وی افزود: باید روی وظایف‌مان و بحث‌های فنی تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی به‌نمایش بگذاریم. ملی‌پوشان ما دیر به تیم اضافه شدند ولی سعی کردیم با تمرینی که دیروز داشتیم، حداقل هماهنگی را برای دیدار این هفته ایجاد کنیم. متأسفانه دو سه مصدوم داریم ولی شرایط تیم به‌طور کلی خوب است و برای یک بازی خوب آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی مقابل سپاهان موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم مقداری تحت تأثیر بازی تراکتور بودیم ولی بازی خوبی انجام دادیم. لوکادیا هم بازی خوبی انجام داد اما جا دارد که بازهم بهتر شود. با توجه به وقفه لیگ و تعطیلی یک‌ماهه و در اختیار نبودن ملی‌پوشان، ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم به‌وجود آمد. ولی فکر می‌کنم فردا می‌توانیم بازی روان‌تر و رو به جلویی را انجام بدهیم. تمرکز خوبی روی تمرینات داشتیم و امیدوارم در بازی نیز این شرایط پیش برود.

گل‌محمدی درباره حضور ملی‌پوشان باشگاه‌ها در اردوی تیم‌ملی در آستانه جام‌جهانی خاطرنشان کرد: اگر بازی‌های لیگ در هفته یک‌بار برگزار شود، با سه روز حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم‌ملی مشکلی نداریم. هفته قبل تعطیلی میان بازی‌های لیگ شش‌روز بود و بازیکنان ما سه روز در اختیار تیم‌ملی قرار داشتند ولی فقط همین یک‌هفته اینگونه بود. در هفته‌های بعد با توجه به تعطیلی هفت‌روزه میان بازی‌ها، برای اینکه بازیکنان ما سه‌روز در اختیار تیم‌ملی باشند مشکلی ندارم.

وی تصریح کرد: دوست داریم تیم‌ملی در جام‌جهانی نتیجه خوبی بگیرد. به‌همین دلیل باید هماهنگی بیشتری میان بازیکنان ایجاد شود؛ کی‌روش خیلی دیر به تیم‌ملی رسید بنابراین زمان بیشتری احتیاج است که برای جام‌جهانی آماده شوند. سعی می‌کنیم کمک کنیم و هرکاری از دست‌مان بربیاید برای تیم‌ملی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حضور ساپینتو در اردوی تیم‌ملی اظهار کرد: من تلفنی با کی روش صحبت کردم. اگر لازم باشد مشکلی با حضور در اردوی تیم‌ملی ندارم. اگر قرار باشد هماهنگی به‌وجود بیاید و بخواهند، می‌روم.

گل‌محمدی درخصوص آخرین وضعیت مصدومیت دیاباته اظهار کرد: دیروز اولین تمرینش را با تیم انجام داد و خداروشکر شرایطش بد نبود، شاید برای بازی فردا در لیست ما باشد. باید تمرین امروزش را نیز ببینیم تا وضعیت نهایی‌اش مشخص شود.

وی در رابطه با اجاره زمین تهران‌سر برای تمرین پرسپولیس مطرح کرد: هنوز قراردادی میان دو مجموعه بسته نشده اما امروز گفتند می‌توانید در آنجا تمرین کنید. به‌نظرم شرایط زمین هنوز مساعد نیست. باید چمن را کوتاه می‌کردند. دیشب بازدید داشتیم و زیاد مناسب نبود. باید یکی دو جلسه برویم و ببینیم وضعیت چمن آن چگونه است؛ واقعاً در این دو سه ماه خیلی اذیت شدیم. هفته‌های اخیر شرایط در ورزشگاه شهید کاظمی خیلی‌سخت بود. باید زمین دیگری داشته باشیم که بتوانیم تمرین کنیم. شرایط دشوار است اما امیدواریم این مشکل هرچه‌زودتر برطرف شود. قرارداد ما در تهران‌سر ظاهراً هفته‌ای دو روز است ولی اول باید شرایط زمین را ببینیم.

سرمربی قرمزهای پایتخت در رابطه با قضاوت داوران در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: در این دو سه سال اخیر، مشکلاتی درخصوص قضاوت داوران برای تیم‌ها وجود داشته است. کمیته داوران فشارهای زیادی را متحمل شده چرا که انتظار بیشتری در بحث داوری وجود دارد. خیلی دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم؛ اتفاقات دربی برگشت سال گذشته نیز یکی از همین موارد است و امیدوارم روزی با داوران آن بازی و کارشناسان داوری فیلم بازی را ببینیم. هنوز که هنوز است در مورد آن بازی خیلی حرف‌ها دارم. امسال نیز با توجه به جوان‌گرایی که در لیست کمیته‌داوران صورت گرفته، شرایط داوری را بهتر از سال‌های گذشته می‌بینم. احساسم این است که باتجربه‌تر شده‌اند و تمرکز بیشتری روی کارشان دارند.

گل‌محمدی گفت: ممکن است در بعضی بازی‌ها مشکلاتی باشد اما بخشی از آن طبیعی است. جامعه داوری ما می‌تواند بهتر از این هم باشد به شرط اینکه امکانات را هم در اختیارشان بگذاریم. در خیلی از بازی‌ها حتی هدست هم ندارند چه برسد به سیستم کمک‌داور ویدئویی! آن‌ها هم با کم‌ترین امکانات شرایط سختی را در بازی‌ها پشت‌سر می‌گذارند، شرایط داوران را درک می‌کنم اما با این وجود جای بهتر شدن وجود دارد. اگر تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند مطمئناً این اتفاق می‌افتد؛ امیدواریم هفته به هفته بهتر شوند.

وی اظهار کرد: توزیع بازیکن در تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند خوب بوده، ضمن اینکه بازیکنان خارجی هم به تیم‌هایشان کمک می‌کنند. خارجی‌های خوبی به تیم‌ها اضافه شده و کیفیت لیگ نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده است. هم مربیان و هم بازیکنان خارجی خوبی آمده‌اند. این قضیه رقابت میان تیم‌ها را نزدیک کرده و تا آخرین هفته لیگ این رقابت برای قهرمانی ادامه خواهد داشت. امسال همه مدعیان سال سختی را در پیش دارند. هر تیمی کم‌ترین مشکلات، بیشترین تمرکز و امکانات خوبی داشته باشد می‌تواند به قهرمانی برسد.

کد خبر 611651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.