نیروهای نظامی و انتظامی در آزمون اخیر مظلوم واقع شدند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره حوادث اخیر با اشاره به صبر و خویشتن‌داری نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی، گفت: در این آزمون هر چند این نیروها مقتدر بودند اما واقعا مظلوم واقع شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور در محل ستاد انتظامی ضمن اشاره به مناسبت‌های اسلامی هفته فراجا اظهار کرد: متأسفانه هم دشمن خارجی به آن‌ها ناسزا گفت و هم بعضی خواص بی‌بصیرت آب به آسیاب دشمن ریختند ولی آن‌ها تحمل کردند و نگذاشتند در جامعه دوقطبی ایجاد شود.

وی با اشاره به رضایت رهبر معظم انقلاب از کارکنان انتظامی در راستای خدمت به مردم، افزود: مردم عملکرد و تلاش‌های کارکنان انتظامی را می‌بینند و قدردان فرزندان عزیز خود در فراجا هستند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد فراجا را قوت قلبی برای آن‌ها دانست و به نوبه خود از زحمات ارزشمند سردار اشتری و همکارانش قدردانی کرد.

پورخاقان اظهار کرد: اساس کار ما در سازمان قضائی، پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است و امسال نیز موضوع پیشگیری از وقوع جرایم سایبری و فضای مجازی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، عملی خواهیم کرد.

وجود ارتباط مستحکمی بین سازمان‌های نیروهای مسلح با سازمان قضائی

سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی کل کشور نیز ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و هفته فراجا اظهار کرد: ارتباط خوب و مستحکمی بین سازمان‌های نیروهای مسلح با سازمان قضائی وجود دارد که این ارتباط در راستای اجرای مأموریت‌ها ارتقا خواهد یافت.

در این دیدار سردار اشتری، گزارشی از عملکرد انتظامی کل کشور در وقایع اخیر ارائه کرد.

کد خبر 611647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.