ساماندهی مشاغل مزاحم شهری محمدآباد

شهردار محمدآباد گفت: شهرداری در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری زمینی به متراژ ۲۴۰۰ مترمربع را جانمایی کرده و این طرح با تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان پروژه در دست اجرا است.

محمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری محمدآباد برمبنای رقم ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: طی شش ماهه نخست امسال شش میلیارد تومان بودجه محقق شده است.

وی افزود: اعتبارات عمرانی و فرهنگی در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری ۵۴ درصد و اعتبارات فرهنگی ۲.۳ درصد است.

شهردار محمدآباد خاطرنشان کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و شهرداری در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم شهری زمینی به متراژ ۲۴۰۰ مترمربع را جانمایی کرده و این طرح با تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان پروژه در دست اجرا است.

اسماعیل‌زاده از نصب تابلوی ورودی شهر با صرف اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و تاکید کرد: آسفالت معابر، بلوک‌فرش پیاده‌روها و حفر استخر ذخیره آب فضای سبز شهری در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته حفر استخر ذخیره آب به منظور آبیاری فضای سبز شهری در ابعاد ۱۴۰ در ۸۰ متر با عمق ۱۲ متری و با صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و پروژه روشنایی معابر شهر و مسکن مهر و نصب تجهیزات روشنایی باغ بانوان با صرف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، شهر محمدآباد با شش هزار نفر جمعیت در فاصله ۶۵ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

کد خبر 611640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.