مورایس: شنیده‌ام آبادان، برزیل ایران است/به‌دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای صنعت‌نفت احترام زیادی قائل هستم؛ اما برای پیروزی به آبادان آمده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی را نیز شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان برابر صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: اولین‌بار است که به آبادان آمده‌ام؛ یکی دیگر از شهرهای ایران که اگر فرصت داشته باشم دوست دارم زیبایی‌های این شهر را ببینم. مردم آبادان مشتاق به زندگی کردن هستند و علاوه‌بر این‌ها، بازی نیز زیبایی‌های خودش را دارد.

وی افزود: هیچ‌چیز مهم‌تر از حس خوب برای تماشای بازی فردا نیست، تیم‌هایی که از دو شهر متفاوت ایران هستند و من احترام خاصی را برای تیم حریف قائل هستم؛ آنگونه که من شنیده‌ام و نمی‌دانم درست است یا غلط، صنعت‌نفت، برزیل ایران است‌.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که می‌گویند نفت آبادان تیمی برزیلی و از سبک بازی برزیلی‌ها برخوردار است و همچنین تکنیک خوبی در بازی‌های قبلی از خودشان نشان داده‌اند. با این تفاسیر قطعاً بازی متفاوتی خواهد بود، ما هم اهداف خودمان را داریم و آمده‌ایم تا یک بازی خوب داشته باشیم. به‌دنبال سه امتیاز بازی هستیم، باید دید فردا چه اتفاقی می‌افتد ولی در کل خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

مورایس تصریح کرد: می‌دانم به‌تازگی سرمربی صنعت‌نفت آبادان عوض شده اما این خوب نیست که تیم‌ها مدام مربی عوض کنند، زیرا به ثبات خاصی نیاز دارند. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک، صنعت‌نفت نیز به ثبات برسد.

وی در پایان با اشاره به غایبان دیدار سپاهان برابر صنعت نفت گفت: یکی از بازیکنان ما به ویروس مبتلا شده و به‌همین دلیل نتوانست با ما به آبادان بیاید؛ اما مصدومیت و مریضی بخشی از زندگی است و باید از این اتفاق رد شویم. باید با داشته‌هایمان جلو برویم، اما نفراتی که باید برای بازی فردا داشته باشیم در کنارمان هستند.

کد خبر 611635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.