تلاش مدیریت شهری مشهد برای ارائه خدمات بهتر در مناسبت‌های ملی و مذهبی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از نکات حائز اهمیت درخصوص ایام خاص و مناسبت‌های ملی و مذهبی که حضور میلیونی زائران در مشهدالرضا(ع) را شاهد هستیم، دوری کردن از خلط ماموریت‌ها است و هر دستگاه و سازمان باید مسئولیت و رسالت‌های تعریف شده برای خود را انجام دهد.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شرایطی که شاهد حضور میلیونی و پیک سفرها هستیم، به طور معمول دستگاه‌ها عملکرد عالی ندارند و سقف ارزیابی‌ها را می‌‎توان به تراز «خیلی خوب» نسبت داد.

وی ادامه داد: یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص ایام خاص و مناسبت‌های ملی و مذهبی که حضور میلیونی زائران در مشهدالرضا (ع) را شاهد هستیم، دوری کردن از خلط مأموریت‌ها است و هر دستگاه و سازمان باید مسئولیت و رسالت‌های تعریف شده برای خود را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با انتقاد از عملکرد ستاد اربعین کشور، گفت: عملکرد این مجموعه به هیچ عنوان شایسته نبود، به واسطه همین سوءمدیریت‌ها اتوبوسرانان یک هفته در هوای گرم مهران پشت مرز معطل بودند، از این رو مراتب اعتراض و نارضایتی بابت بی‌نظمی‌های ایام اربعین را به وزیر کشور و وزیر امور خارجه اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 611614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.