آغاز عملیات بهسازی شهرک‌های اطراف منطقه کیتوه

شورای شهر کیتوه از آغاز عملیات بهبود شش شهرک از ۲۱ شهرک برنامه‌ریزی نشده در اطراف منطقه خبر داد و هدف از این اقدام را بهبود ارائه خدمات به مردم معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر کیتوه، سومین شهر بزرگ از نظر توسعه زیرساخت‌ها و دومین شهر بزرگ از نظر وسعت و جمعیت در زامبیا (کشوری در جنوب آفریقا) و یکی از توسعه‌یافته‌ترین مناطق تجاری و صنعتی در کشور، اعلام کرد که کیتوه در چند سال اخیر شاهد افزایش سکونتگاه‌های برنامه‌ریزی نشده‌ای بوده است که به آب سالم و سرویس بهداشتی دسترسی ندارند و تصریح کرد که مقامات محلی خواستار بهبود آن دسته از شهرک‌های برنامه‌ریزی نشده‌ای هستند که مدت‌هاست وجود داشته و جمعیت زیادی را در خود جای داده‌اند.

شورای شهر در همین زمینه و ضمن گمانه‌زنی در رابطه با راه‌اندازی یک مدرسه ابتدایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ هزار کواچا (واحد پول زامبیا) در فضای زیرین کلیسای مقدس پنطیکاستی شهر در راستای تحقق سیاست‌های توسعه دولتی، اعلام کرد که عملیات بهبود شش شهرک از ۲۱ شهرک برنامه‌ریزی نشده در اطراف منطقه آغاز شده است. شورا هدف از این اقدام را بهبود ارائه خدمات به مردم معرفی و اعلام کرد شهرستان‌های در نظر گرفته‌شده برای بهسازی‌ها چیپاتا، موایسنی، کاماکونده، تواتاشا، کاواما و کاماتیپا هستند.

شورای شهر کیتوه تضمین کرد که پس از بهسازی این شهرک‌ها، مردم ضمن دریافت سند مالکیت زمین‌ها که برای آن‌ها صادر خواهد شد، در یک محیط مساعد مستقر خواهند شد تا بتوانند به خدمات اجتماعی در شهرستان خود دسترسی داشته باشند. شورا همچنین از ایجاد امکان دسترسی جوامع خود به آب پاک ابراز مسرت کرد و اطمینان داد که کلیسا متعهد شده است اطمینان حاصل کند مردم جوامع ذکرشده به آب تمیز دسترسی داشته باشند.

کد خبر 611597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.