ثبت ۲۴۸۹ پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از ثبت ۲۴۸۹ مورد پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب انصاری با بیان اینکه ۲۱۹ پیشنهاد از موارد ثبت شده قابلیت اجرایی بر اساس نیازسنجی و اولویت کاری دارد، اظهار کرد: در شش ماه ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۴۸۹ پیشنهاد در زمینه‌های مختلف کاری مدیریت شهری در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز توسط کارکنان و شهروندان به ثبت رسیده است که یک رکورد در میان سامانه‌های مشارکتی سایر شهرداری‌های کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق بررسی‌های لازم و به عمل آمده توسط تیم‌های ارزیابی، میانگین ثبت پیشنهاد در دو بعد شهروندی و کارمندی در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به آمار نیمه نخست سال‌های قبل افزایش قابل توجه پیدا کرده است که این نشان از توجه و حساسیت آحاد جامعه شهری نسبت به عملکرد مدیریت شهری است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز تصریح کرد: عملکرد فوق العاده دبیرخانه این نظام در طراحی فرآیند و هدایت صحیح مشارکت حداکثری کارکنان و شهروندان در موضوعات چالش برانگیز مدیریت شهری زمینه‌ساز این موفقیت است که این نشان از تعریف چشم انداز مناسب و برنامه‌ریزی مدون در چهارچوب قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع است.

وی با اشاره به آمار پیشنهادهای اجرایی در سال ۱۴۰۰ و نیمه اول سال ۱۴۰۱، ادامه داد: از مجموع ۲۱۹ پیشنهاد ارسالی برای امکان‌سنجی اجرا، ۵۱ پیشنهاد به صورت کامل در بخش‌های کاری شهرداری تبریز اجرا شده است.

انصاری اظهار امیدواری کرد با همکاری فی ما بین، ظرفیت‌پذیری و تأمل سازنده واحدهای مختلف شهرداری تبریز، این پیشنهادات در بستر مدیریت شهری اجرا شود.

کد خبر 611587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاتحی ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    عباس فاتحی سلام