شریعتی: به‌دنبال محرومیت‌زدایی از مناطق شهری و جلب رضایت شهروندان هستیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های مختلف شهری به دنبال جلب رضایت شهروندان و کاهش مشکلات آن‌ها هستیم، گفت: پروژه‌های شهری در مناطق مختلف اصفهان در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق‌ کم‌برخوردار تعریف می‌شود.

احمد شریعتی در حاشیه کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دیدگاه دوره ششم مدیریت شهری رفع محرومیت از چهره مناطق مختلف شهری است، لذا اجرای پروژه‌ها بر این مبنا تعریف شده است.

وی ادامه داد: در کمیسیون مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان مناطق محروم و کم‌برخوردار کلان‌شهر اصفهان بررسی و شناسایی شده است که منطقه ۱۰ و برخی از محلات آن نیز در این عرصه می‌گنجند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی میدان عروج و احداث خیابان سردار شهید منصور رئیسی در یکی از محلات محروم منطقه ۱۰ آغاز شد، تصادفات بسیار ناگواری در این منطقه (شش راه سابق) رخ می‌داد، بنابراین امیدواریم با ساماندهی این محور دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های مختلف شهری به دنبال جلب رضایت شهروندان و کاهش مشکلات آن‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهری در مناطق مختلف اصفهان در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق‌کم برخوردار تعریف می‌شود.

کد خبر 611550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.