مهدی طارمی بعد از جام‌جهانی به آرسنال می‌رود؟

تیم فوتبال آرسنال انگلیس به‌طور جدی خواهان جذب مهدی طارمی ستاره گلزن تیم فوتبال پورتو است و ممکن است بعد از جام‌جهانی مدیران باشگاه پرتغالی به این انتقال رضایت دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال، او را به اصلی‌ترین گزینه باشگاه آرسنال انگلیس برای تقویت خط‌حمله‌اش تبدیل کرده است و حتی میکل آرتتا سرمربی توپچی‌های لندن نیز شدیداً به‌دنبال جذب مهدی طارمی است و این مسئله را به‌طور غیرمستقیمی در کنفرانس‌خبری پس از بازی مقابل لیورپول مطرح کرد.

نشریه «رکورد» پرتغال در آخرین مطلب خود راجع‌به انتقال ستاره ایرانی پورتو به لیورپول نوشت: مسئولان آرسنال برای جذب طارمی ستاره ایرانی پورتو وارد عمل شدند و تماس‌هایی را در این زمینه با باشگاه پورتو گرفته‌اند.

گفتنی است مسئولان باشگاه پورتو برای فروش مهدی طارمی بعد از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کرده‌اند و باشگاه لندنی نیز اگر بتواند مبلغ مورد درخواست باشگاه پورتو را پرداخت کند می‌تواند ستاره ایرانی را به لیگ‌برتر جزیره ببرد.

مهدی طارمی در ۱۱ دیداری که این فصل در رقابت‌های مختلف برای پورتو به‌میدان رفته، ۷ گل به‌ثمر رسانده و ۷ پاس‌گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داده و به‌عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته لیگ‌برتر پرتغال نیز انتخاب شده است.

کد خبر 611546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.