پاتوق محلی و آب‌نما در خیابان شاهد ایجاد می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاتوق محلی و آب‌نما محله شاهد در خیابان شاهد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، گفت: ایجاد پاتوق‌های محلی در راستای انسان‌محور شدن شهر و ایجاد فضایی برای توقف شهروندان است.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های محله محور، محله شاهد، اظهار کرد: مدیریت شهری برای افزایش رضایت شهروندان، اجرای پروژه‌های محلی را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

وی افزود: ایجاد پاتوق‌های محلی در راستای انسان‌محور شدن شهر و ایجاد فضایی برای توقف شهروندان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان در خصوص محله‌محوری، گفت: پاتوق محلی و آب‌نما محله شاهد در خیابان شاهد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: درخواست شهروندان محله شاهد، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی، دیوار نگاره، افزایش روشنایی و نورپردازی سطح محله است که این موارد در دستور کار قرار گرفت و در مرحله تصویب طرح‌ها در سازمان طراحی است.

شاطوری، اتصال خیابان شاهد و اوحدی را از دیگر خواسته‌های اصلی این محله‌ها خواند و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای این اقدام در معاونت ترافیک شهرداری در حال بررسی است که اگر از این منظر دچار اشکال نباشد، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 611494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.