الگوبرداری شهرهای مختلف از تجربیات شهرداری مشهد در حوزه فناوری اطلاعات

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: مشهد به واسطه جایگاه خود در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، هر دوره میزبان شهرهای مختلفی است که برای الگوبرداری به این شهر سفر می‌کنند و ما نیز از این انتقال تجربه استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی بدیع‌فرخد در حاشیه بازدید شهرداران شهرهای استان قزوین از کارخانه نوآوری، اظهار کرد: مشهد به واسطه جایگاه خود در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، هر دوره میزبان شهرهای مختلفی است که برای الگو برداری به این شهر سفر می‌کنند و ما نیز از این انتقال تجربه استقبال می‌کنیم.

وی افزود: این موضوع به معنای توسعه نیافتن شهرهای دیگر نیست، اما به دلیل دستاوردهای مشهد در مقیاس بین‌المللی از جمله دریافت اسناد بین‌المللی IT و گواهینامه شهر هوشمند در آستانه سال ۲۰۲۲ میلادی به عنوان تنها شهر کشور و سومین شهر در منطقه خاورمیانه، مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: امروز میزبان شهرداران شهرستان‌ها و مدیران ارشد استان قزوین بودیم تا بتوانیم این تعاملات را تقویت کنیم.

کد خبر 611464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.