پایان مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی جوانان ووشو

سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کشورمان از _بیست‌ودوم مهرماه تا پنجم آبان‌ماه_ پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله دوم اردوی تیم‌های ملی جوانان در دو بخش پسران و دختران که به ترتیب در آکادمی ملی ووشو تهران و آکادمی ووشو اصفهان در حال پیگیری بود، به پایان رسید.

براساس اعلام فدراسیون ووشو سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کشورمان از _بیست‌ودوم مهرماه تا پنجم آبان‌ماه_ پیگیری خواهد شد. هر دو تیم ساندا دختران و پسران اردوی خود را در استان گلستان برپا خواهند کرد و ورزشکاران تالو هر دو تیم در آکادمی ملی ووشو تهران تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان روزهای دوم تا دهمدسامبر (یازدهم تا نوزدهم آذرماه) سال جاری به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد. علی شیرآقایی به‌عنوان سرمربی به همراه عباس شیبک، حمیدرضا منصوریان‌فر و اکبر محمدزاده به عنوان مربی در کادر فنی تیم ساندای جوانان پسر حضور دارند. همچنین الهه منصوریان به‌عنوان سرمربی و شهربانو منصوریان به عنوان مربی، مسئولیت هدایت تیم جوانان ساندا دختران را برعهده دارند.

در بخش تالو دختران نیز مریم معماری به‌عنوان سرمربی و زهرا نوری را به عنوان مربی فعالیت خواهند کرد؛ همچنین فرشاد عربی و تیمور بنی‌طالبی به ترتیب به‌عنوان سرمربی و مربی تیم پسران هستند.

کد خبر 611456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.