سوء‌استفاده دشمنان از احساسات جوانان

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوء‌استفاده دشمنان از احساسات جوانان گفت: این موضوع بهانه‌ای برای تخریب اموال عمومی و دانشگاه و انجام حرکت‌های ساختارشکنانه‌ای شد که در شان ما نبود.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اغتشاشات اخیر و برخی اقدامات ساختارشکنانه در دانشگاه اظهار کرد: در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر دست آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود، منافقان، رسانه‌ها و عواملی که در داخل کشور داشتند، به طور کامل آشکار بود.

وی با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از احساسات جوانان افزود: این موضوع بهانه‌ای برای تخریب اموال عمومی و دانشگاه و انجام حرکت‌های ساختارشکنانه‌ای شد که در شأن ما نبود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی دانشگاه را مرکز علم و دانش دانست و گفت: در بعضی از دانشگاه‌ها برخی دانشجویان احساساتی عمل کردند، در حالی که در مرکز علم تصمیمات باید بر اساس عقل و منطق باشد و تخریب اموال عمومی که متعلق به ملت است روش درستی برای اعتراض نیست.

وی با تاکید بر اینکه اعتراض باید در مسیرها و روش‌های قانونی و صحیح انجام شود، ادامه داد: اعتراض و انتقاد حق مردم است اما اینکه عده‌ای عامل دست بیگانه شوند و دست به تخریب بزنند قابل قبول نیست و به طور قطع مردم از هنجارشکنان نخواهند گذشت، باید به شکل جدی و بر مبنای قانون با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

کد خبر 611447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.