احداث سرعت‌گیر آسفالتی در خیابان شهیداشرفی‌‍اصفهانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهسازی و ارتقای ایمنی محورها، شبکه معابر اصلی و فرعی یکی از اولویت‌های برنامه‌های ترافیکی منطقه است، گفت: احداث سرعت‌گیر آسفالتی در خیابان شهید اشرفی اصفهانی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بهسازی و ارتقای ایمنی محورها، شبکه معابر اصلی و فرعی یکی از اولویت‌های برنامه‌های ترافیکی منطقه است، اظهار کرد: احداث سرعت‌گیر آسفالتی در خیابان شهید اشرفی اصفهانی (محدوده محله سودان، کوچه انقلاب) به منظور جلوگیری از مخاطرات احتمالی، کاهش سرعت غیرمجاز و ایمن‌سازی معبر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: در راستای کاهش حوادث، تصادفات و امنیت در عبور و مرور، ایمن‌سازی دور برگردان در محدوده خیابان شهید اشرفی اصفهانی نیز اجرایی شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای دید بهتر در شب و جلوگیری از وقوع حوادث، سرعت‌گیر آسفالتی احداث شده در خیابان شهید اشرفی اصفهانی رنگ‌آمیزی شد و تابلو و علائم هشدار دهنده ترافیکی و گل میخ نصب شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در پایان تاکید کرد: رضایت شهروندان از مهمترین اولویت‌هایی است که این منطقه با موضوع خدمات‌رسانی بهتر بر انجام آن تاکید دارد و این مهم با جدیت هرچه تمام در سطح منطقه پیگیری می‌شود.

کد خبر 611438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.