آیا امباپه درخواست خروج از PSG در ژانویه را داده است؟

با وجود امضای قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن، شایعات از اطراف فوق ستاره فرانسوی دور نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی واقعی پاری سن ژرمن، ادعای درخواست کیلیان امباپه برای ترک این تیم در ژانویه را رد کرد. مشاور فوتبال پاری سن ژرمن، پس از گزارش‌های متعدد مبنی بر تمایل امباپه به ترک این تیم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، صحبت‌هایی ارائه کرد.

کامپوس در صحبت با Canal+ گفت: "من اینجا هستم تا به وضوح این شایعات را تکذیب کنم، او (امباپه) با من یا رئیس باشگاه، در مورد خروج از PSG در ژانویه صحبت نکرد. این سوال هرگز مطرح نشد و ما هرگز در مورد آن صحبت نکردیم. هر روز این شایعه هست و ما نمی‌توانیم هر روز در مورد آنها صحبت کنیم. اما این شایعه انگار خیلی جدی است. چون اسم من هم به میان آمده است. این شایعات تأثیری در رختکن دارد؟ نه، آنها بازیکنان باتجربه‌ای هستند. به هر حال این خبر واقعی نیست و اتحاد رختکن تیم را مختل نخواهد کرد.

او افزود: "ما هر روز با کیلیان صحبت می‌کنیم، مانند نیمار، دانیلو، ویتینیا و وراتی. همه بازیکنان ایده‌های خود را دارند و ما با همه بحث می‌کنیم. در مورد جذب بازیکنان، یک ماه پیش در مورد آن صحبت کردیم. بسیار واضح بود و امروز، ما هر روز برای قوی‌تر شدن کار می‌کنیم."

پس از گمانه زنی‌های بی پایان، امباپه انتقال به رئال مادرید را در تابستان رد کرد و شرایط جدیدی را با پاری سن ژرمن پذیرفت و قراردادی سه ساله امضا کرد که گمان می‌رود یکی از پرسودترین قراردادها در ورزش باشد و شامل وعده‌هایی در مورد تغییرات تیم و اتاق هیئت مدیره هم باشد.

آینده خود کامپوس توسط گزارش‌ها، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، اما او اصرار داشت که به جایی نخواهد رفت. او گفت: من با پاری سن ژرمن قرارداد ۳ ساله دارم و در این باشگاه بسیار خوشحال هستم.

در حالی که قصد او واضح به نظر می‌رسد، شواهد پیداست پاری سن ژرمن رویکرد سختی را با ستاره خود در پیش گرفته است. این بازیکن ۲۳ ساله تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه فعلی خود قرارداد دارد که انتظار دارند حداقل به آن احترام گذاشته شود.

کد خبر 611407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.