امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی کنیم و هر کس بخواهد خدشه ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز، همزمان با فرا رسیدن روز نیروی دریایی سپاه، وابستگان نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار دریادار تنگسیری ضمن خوشامدگویی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای وابسته نظامی سفارتخانه‌های مقیم تهران اظهار کرد: امروز به همت مجاهدت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه و اعمال اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات و امنیت مطلوبی در خلیج‌فارس و دریای عمان برقرار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید نادر مهدوی و سرداران شهید همراهش گفت: سردار شهید مهدوی و همرزمانش با مظلومیت و برای دفاع از وطن به شهادت رسید و کاری که این شهید والامقام و همرزمانش در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ هجری شمسی انجام دادند بسیار قابل تجلیل و تکریم است چرا که با مقاومت و اقتدار در مقابل هجوم مذبوحانه دولت تروریست‌پرور آمریکا ایستادند و هیمنه پوشالی ارتش آمریکا را تحقیر و خرد کردند.

دریادار تنگسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری صلح و دوستی متقابل میان کشورها تاکید کرد: شروع به حمله و هجوم هیچگاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی نداشته و همیشه جمهوری اسلامی صلح و دوستی با ملت‌ها و دولت‌های همسایه را در دستور راهبردی خود داشته است ولی اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوء استفاده کند با همان رویه و همان سطح با او برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما امنیت کشورمان را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کس بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

دریادار تنگسیری با تبیین موضوع خودکفایی و خوداتکایی جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات نظامی، با تربیت نیروهای جوان متعهد و دانشمند گفت: همه تجهیزات مورد نیاز مأموریت‌های نظامی توسط همین جوانان دانشمند طراحی و تولید می‌شوند به گونه‌ای که اصلأ نیازی به وارد کننده خارجی نداریم و کاملاً در این حوزه مستقل هستیم.

کد خبر 611336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.