سرمربی منچستریونایتد در بین گزینه های اسطوره این باشگاه قرار نگرفت!

روی کین، اسطوره یونایتد، هنگام انتخاب سه مربی برتر در لیگ برتر، گراهام پاتر و توماس فرانک را بالاتر از اریک تن هاخ انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روی کین، اسطوره یونایتد، هنگام انتخاب سه مربی برتر در لیگ برتر، گراهام پاتر و توماس فرانک را بالاتر از اریک تن هاخ انتخاب کرده است.

کین هنگام انتخاب سه مربی برتر فعلی در لیگ برتر، تن هاخ را نادیده می‌گیرد و در عوض، سرمربی رقیب همیشگی یونایتد، (منچسترسیتی)، گواردیولا را به عنوان بهترین مربی انتخاب کرده است. او حتی گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون و سرمربی فعلی چلسی و توماس فرانک از برنتفورد را به عنوان سرمربی‌های بهتری نسبت به تن هاخ انتخاب کرده است.

او گفت: "مربیانی که دوستشان دارم؟ من همیشه پپ [گواردیولا] را دوست داشته‌ام. همیشه فکر می‌کنم او با تیم‌هایش چه می‌کند.. می دانم که مردم می‌گویند او همیشه با بهترین بازیکنان در بزرگترین باشگاه‌ها کار می‌کند و بودجه‌ها برای او زیاد است، اما او هنوز باید با آنها کار کند، آنها را مدیریت کند و یک سبک بازی منحصر بفرد پیدا کند."

من، سرمربی برنتفورد، توماس فرانک را دوست دارم، او را دوست دارم. من از نحوه برخورد او خوشم می‌آید. حتی زمانی که آنها در چمپیونشیپ بودند، با او برخورد کردم. واقعاً پسر خوبی است و گراهام پاتر سرمربی چلسی را دوست دارم. همه این صحبت‌ها در مورد اینکه آیا او می‌تواند یک باشگاه بزرگ و هدف‌های بزرگ و همه اینها را مدیریت کند، وجود دارد، اما به این مرد باید فرصت داد. او واقعاً خوب پرورش یافته است. پس این سه نفر انتخاب‌های من هستند."

یونایتد در تابستان تن هاخ را به عنوان سرمربی منصوب کرد و این مربی بر شروعی متفاوت تمرکز کرده است. او در دو بازی اول خود از جمله باخت ۴-۰ مقابل برنتفورد در اولدترافورد، شکست خورد. شیاطین سرخ چهار برد متوالی را به دست آوردند تا عملکرد خود را بهبود ببخشند، اما شکست ۶-۳ در دربی منچستر بار دیگر سوالاتی در مورد توانایی‌های تن هاخ ایجاد کرد. با این حال، برد خفیف ۲-۱ مقابل اورتون رده دوازدهمی در آخرین بازی، فعلاً هواداران را آرام کرده است.

منچستریونایتد بدترین شروع خود را در بیش از یک قرن اخیر تجربه کرد زیرا تن هاخ به اولین سرمربی یونایتد تبدیل شد که از زمان جان چپمن در نوامبر ۱۹۲۱، هر دو بازی اول خود را در این باشگاه شکست پشت سر گذاشته است.

تن هاخ یک بار دیگر آماده خواهد شد در پنجشنبه شب این هفته، در بازی لیگ اروپا مقابل اومونیا در خانه به میدان برود.

کد خبر 611310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.