عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ مهرماه

در این بسته خبری از مهار آتش‌سوزی کارخانه تولید یونولیت سبزوار تا حضور آتش‌نشانان قرچکی در ۹۵۰ مورد حادثه آتش‌سازی و آشنایی با فنون پیشگیری از آتش‌سوزی و راهکاری برای کاهش حادثه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار آتش‌سوزی کارخانه تولید یونولیت سبزوار

محمد همتی، مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: با تلاش مأموران آتش‌نشانی، آتش‌سوزی گسترده کارخانه تولید یونولیت در شرق این شهرستان مهار شد.

حضور آتش‌نشانان قرچکی در ۹۵۰ مورد حادثه آتش‌سازی

یوسف صاحبدل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۹۵۰ مورد آتش سوزی و حادثه در مناطق مختلف این شهر رخ داده که با حضور عوامل آتش‌نشانی به عملیات منجر شد.

آشنایی با فنون پیشگیری از آتش‌سوزی؛ راهکاری برای کاهش حادثه

محمدعلی پیراسته، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آموزش شهروندان و آشنایی آنها با اصول و فنون پیشگیری از آتش‌سوزی مهم‌ترین راهکار کاهش حادثه است.‌

اختصاص ۴۰ میلیارد برای زیباسازی ورودی‌های ایلام

بابک محمدی، شهردار ایلام گفت: به‌تازگی ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ورودی‌های شهر اختصاص یافته است.

تداوم پیشرفت طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز شهر زرند

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: با برنامه‌ریزی‌های اصولی تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در پروژه لوله‌گذاری و جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز شهر زرند انجام شده است.

تهیه اطلس گردشگری شهر ورزنه

حامد اخگر، شهردار ورزنه گفت: اطلس گردشگری برای معرفی بیشتر شهر به گردشگران و سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود.

کد خبر 611309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.