آرامش جامعه در گرو مشارکت مردم با پلیس است

استاندار تهران یگان ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و گفت: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم‌محوری استوار است و پلیس باید از میان مردم و برای مردم باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.

به گزارش ایمنا، محسن منصوری در دیدار با سرهنگ صادق آرمین‌مهر، فرمانده یگان ویژه شرق استان تهران، ضمن گرامیداشت هفته فراجا، اظهار کرد: پلیس ستون امنیت در کشور و جامعه است و امروز کارکنان فراجا در قلب مردم جای دارند و مورد توجه و تشویق مردم ایران اسلامی هستند.

وی پلیس ویژه را عنصر اصلی آرامش در فضای جامعه دانست و تاکید کرد: اصل و اساس وجودی یگان ویژه بر مردم محوری استوار است و پلیس باید از میان مردم و برای مردم باشد و بقای آن به مشارکت و همکاری مردم با این نیرو بستگی دارد.

استاندار تهران ادامه داد: بدون شک امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی جان‌برکفان انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در اوج صلابت و اقتدار صورت می‌گیرد و در جای جای ایران اسلامی رشادت‌های حافظان نظم و امنیت می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر که با توطئه دشمنان ایران اسلامی رقم خورد، یگان ویژه با همکاری و حمایت مردم توانست به شایستگی امنیت، نظم و آرامش اجتماعی را حفظ کند.

منصوری با اشاره به شعار هفته فراجا با موضوع «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» تاکید کرد: از برکات انقلاب اسلامی همین است که پلیس در تراز انقلاب در خدمت مردم و در کنار مردم است.‌

منبع: ایرنا

کد خبر 611305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.