محدودیت تردد موتورسیکلت‌ها در میدان شهدای مشهد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب تجهیزات جدید با هدف محدود شدن تردد موتورسیکلت‌ها در عرصه میدان شهدا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی سمیعی اظهار کرد: عرصه میدان شهدا یکی از فضاهای عمومی است که با هدف ایجاد محلی برای گردهمایی، دیدارهای روزمره، تعاملات اجتماعی و برگزاری مراسم و آئین‌های فرهنگی و مذهبی احداث شده و به‌طور کامل باید در اختیار عابرین پیاده باشد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد تردد زیاد و ناایمن موتورسواران در عرصه میدان شهدا هستیم که این امر موجب سلب آسایش عابرین پیاده و بروز حوادث شده است، این موضوع در تمامی عرصه‌های اجتماعی وجود دارد و عبور موتورسیکلت در این عرصه باید کنترل و مدیریت شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با بررسی‌های صورت گرفته ورودی‌های عرصه میدان شهدا جهت ممانعت از تردد موتورسیکلت‌ها و امکان عبور ویلچر و کالسکه به تجهیزات مخصوص مجهز می‌شود که تا حدود زیادی به رفع مشکلات موجود کمک خواهد کرد؛ در این راستا اولین سامانه در ورودی عرصه از سمت خیابان توحید نصب شده است و پس از طی دوره آزمایشی در سایر نقاط لازم نیز نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هشت ورودی به عرصه میدان شهدا برای تردد عابرین پیاده و ویلچر در نظر گرفته شده است و امیدواریم با فعالیت‌های انجام شده مشکل تردد موتورسیکلت‌ها در این محدوده برطرف شود.

کد خبر 611277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.