نسخه جدید مسابقات بسکتبال غرب آسیا با گذشته متفاوت است/ به‌زودی تغییرات را اعلام می‌کنیم

عضو کمیته برگزاری مسابقات فیبا آسیا گفت: این روزها فیبا آسیا به‌ویژه کمیته مسابقات آن مشغول بحث و تبادل‌نظر درخصوص چگونگی برگزاری مسابقات غرب آسیا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب‌آهن، فصل گذشته در لیگ برتر بسکتبال به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند که نماینده بسکتبال گرگان به دلیل قهرمانی در لیگ به رقابت‌های غرب آسیا راه پیدا کرد و با توجه به حضور نیافتن برخی تیم‌ها در این رقابت‌ها، ذوب‌آهن شانس این را دارد تا به عنوان تیم دوم ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت کند.

روز گذشته خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان داشت که وی در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری این مسابقات و حضور نماینده‌های کشورمان اظهار کرد: در حال انجام رایزنی‌های لازم هستیم تا دو تیم از ایران در مسابقات غرب آسیا حضور داشته باشند، اما در نهایت به تصمیم فیبا آسیا بر می‌گردد.

اما دقایقی پیش مایک ماخول، عضو کمیته و مسئول برگزاری مسابقات فیبا آسیا در گفت‌وگو اختصاصی با ایمنا، با تأیید صحبت‌های داوری اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نیست؛ این روزها فیبا آسیا و به ویژه کمیته مسابقات آن مشغول بحث و تبادل نظر درخصوص چگونگی برگزاری مسابقات غرب آسیا است.

وی ادامه داد: امیدواریم طی چند روز آینده در مورد این مسابقات به نتیجه برسیم، اما باید این را اضافه کنم ورژن جدیدی از مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا شاهد خواهیم بود که با نسخه‌های قبلی آن متفاوت است. به زودی جزئیات این مسابقات در اختیار فدراسیون‌های عضو فیبا آسیا قرار می‌گیرد.

کد خبر 611218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.