جمع‌آوری مخازن زباله از معابر پایتخت موقتی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوادث اخیر مخازن زباله را آتش زدند و شهرداری مجبور به جمع‌آوری این مخازن شد، البته این موضوع موقتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه نوزدهم مهرماه_ در نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله از برخی معابر شهری، اظهار کرد: در حوادث اخیر مخازن را آتش زدند و شهرداری مجبور به جمع‌آوری این مخازن شد. هر سطل زباله ۱۰ تا ۱۵ میلیون هزینه دارد که تأمین می‌شود، اما مخازن زباله برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی جمع‌آوری شده، البته این موضوع موقتی بوده و تنها در بعضی خیابان‌ها انجام شده است.

وی درخصوص وضعیت کودکان کار در تهران، افزود: کودکان آینده کشور و مهم هستند، هر چه برای تربیت آن‌ها تلاش کنیم، در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال‌های گذشته روی موضوع کودکان در شهرداری کار شد، تصریح کرد: حتی عده‌ای از این کودکان که ایرانی نبودند به کشورشان بازگردانده شدند و عده‌ای که اهل شهرهای مختلف ایران بودند نیز به شهر خود بازگردانده شدند.

وی با اشاره مدارس رویش برای آموزش کودکان کار، گفت: کودکان کار در این محل آموزش می‌دیدند، شهرداری و شورای اسلامی شهر در حد بضاعت در این زمینه تلاش کرده و باز هم تلاش می‌کنند، همچنین آماده همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم.

چمران با اشاره به اغتشاش اخیر، گفت: نمایندگان آمریکا و سازمان سی آی ای و سازمان‌های جاسوسی از اغتشاشات حمایت کردند، برخی را هدایت کرده و پول خرج کردند. رادیو و تلویزیون‌هایشان نیز هر چه توانستند انجام دادند، ترامپ که از قافله عقب مانده بود، روز گذشته به میدان آمد و در نهایت زنجیره حمایت از اغتشاش و کشتن با گلوله را تکمیل کردند. این افراد که خود را فرد متمدنی می‌دانند، چرا از افراد بیمار داخلی حمایت نکردند؟ و ورود دارو را ممنوع کردند، اما حامی افرادی هستند که تخریب می‌کنند و می‌کشند.

وی با بیان اینکه راه آباد کردن کشور خود را می‌دانیم، خاطرنشان کرد: به خود متکی بودن، به اعتقادات پایبند بودن و قرار گرفتن پشت سر مقام معظم رهبری راهکار اصلی بوده و پیروزی با ما است، همان گونه که تاکنون پیروز بوده‌ایم از این پس نیز خواهیم بود. اکنون ترامپ وارد بازی خیمه شب بازی شده است، ورود او را تبریک می‌گویم، اما به طور قطعی ما پیروز خواهیم بود.

کد خبر 611214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.