فضای آرام شیراز نتیجه فرهنگ شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فضای آرام شهر شیراز، نتیجه فرهنگ والای شهروندان شیرازی و نمونه بارز جدیت در انجام ماموریت مجاهدان فراجا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _سه‌شنبه نوزدهم مهرماه_ با اشاره با حضور میدانی شب گذشته در سطح شهر شیراز، اظهار کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان مجاهد و خدوم نیروی انتظامی حاضر شدیم و با اهدای گل از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها در تأمین امنیت تقدیر و تشکر کردیم.

وی ادامه داد: تلاش نیروهای انتظامی و بسیجیان برای حفظ آرامش و امنیت در شهر قابل تقدیر است و مدیریت شهری حامی نیروهای انتظامی است و همکاری لازم را با آن‌ها خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه اموال عمومی شهر باید حفظ شود تا هزینه اضافی بر دوش شهر و شهروندان گذاشته نشود، گفت: پلیس نه تنها مدافعان امنیت شهر بوده، بلکه حافظ اموال عمومی و شهری نیز است که عده‌ای به اسم اعتراض و به شکل اغتشاش در پی تخریب آن‌ها هستند.

وی درخصوص اهمیت حفظ امنیت و آرامش شهر، تصریح کرد: فضای آرام شهر شیراز نتیجه فرهنگ والای شهروندان این شهر و نمونه بارز جدیت در انجام مأموریت مجاهدان فراجا بوده که همراه با اقتدار و سعه‌صدر کارکنان این ارگان است و نشان از مردم‌داری نیروهای انتظامی دارد.

کد خبر 611192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.