۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
اجرای طرح «چله بهشت» در قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از آغاز به کار طرح «چله بهشت» در مساجد، مدارس و هیئت‌های مذهبی همزمان با کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیداحمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه رونمایی از پوستر طرح «چله بهشت» اظهار کرد: این طرح یکی از اقداماتی بوده است که در راستای گسترش مفهوم ایثار و شهادت بین شهروندان و آشنا شدن آن‌ها با کنگره ملی شهدای استان قم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح، مراسم‌های بزرگداشت ۴۰ شهید سرافراز استان قم به مدت ۴۰ روز تا اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم در مساجد، مدارس و هیئات مذهبی استان با عنوان طرح «چله بهشت» برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: هر مجموعه می‌تواند در این طرح برنامه‌هایی همچون یادواره شهید، شب‌شعر، بیان وصیت‌نامه شهید، ختم قرآن کریم برای شهید، مجالس روضه و مرثیه‌سرایی به نام شهید، روایتگری و اجرای گروه سرود را برگزار کند؛ امیدواریم با این طرح که به مدت ۴۰ روز تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم اجرا می‌شود، یک برانگیختگی در سطح استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت بگیرد.

کد خبر 611182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.