برگزاری هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم مسلم خیزاب

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان گردان یا زهرا(س) از لشکر مقدس۱۴ امام حسین(ع) و هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم مسلم خیزاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مسلم خیزاب روز _پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه_ از ساعت ۱۶ در قطعه شهدای مدافع حرم گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

در این برنامه و در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان گردان یا زهرا (س) از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد بصیرت‌پور به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه سید احمد معنوی به مدیحه سرایی و مسلم نبی به روایتگری خواهند پرداخت.

به گزارش ایمنا، شهید مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا (س) لشکر ۱۴ امام حسین (ع) حین انجام فعالیت‌های مستشاری در درگیری با گروهک‌های تروریستی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر شهید مسلم خیزاب (۲۸ مهر ۱۳۹۴) پس از تشییع در اصفهان به شهر قهجاورستان زادگاه وی منتقل و پس از تشییع در زادگاهش، بر اساس وصیت‌نامه آن شهید در گلزار شهدای اصفهان آرام گرفت.

در توصیف ابعاد شخصیتی این شهید همین بس که حساسیت او نسبت به امور بیت‌المال و توجه به پرهیز از درآمیخته شدن مصرف شخص و سازمانی از اموال و تلاش برای مصرف صحیح بیت‌المال مثال‌زدنی بود به نحوی که حتی این شهید بزرگوار در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند که راضی نیستم فرد در زمان اداری و وقت بیت‌المال در مراسم خاکسپاری من شرکت کند. حرف اول و آخر شهید این بود که گوشتان به حرف رهبری باشد و راه شهدا را ادامه بدهید.

این روزها خانه شهید مسلم خیزاب گنجینه‌ای از یک روایت عاشقانه الهی است؛ خانه‌ای که به پیشنهاد فرزند شهید و همراهی همسر شهید در گوشه گوشه‌اش نام و یاد شهید زنده نگه داشته شده است.

کد خبر 611168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.