بدشانسی‌های ادامه‌دار لیورپول و کلوپ!

لوئیس دیاز، وینگر لیورپول به‌دلیل آسیب‌دیدگی رباط زانو از میادین دور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوئیس دیاز، وینگر لیورپول به‌دلیل آسیب‌دیدگی رباط زانو پس از مصدومیت در شکست روز یکشنبه برابر آرسنال، تا ماه دسامبر از میادین دور خواهد بود.

دیاز در یک برخورد با توماس پارتی در نیمه اول، مصدوم شد. این بازیکن کلمبیایی دچار آسیب رباط زانو شده است و اگرچه نیازی به جراحی ندارد، اما تا ۸ هفته را از دست خواهد داد، به این معنی که تا پس از جام جهانی دیگر برای لیورپول بازی نخواهد کرد.

در شروع متزلزل لیورپول در فصل، دیاز تا حدودی ستاره‌ای قابل اتکا بود. او تاکنون در هشت بازی لیگ برتر سه گل زده و دو پاس گل داده و در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی نیز گلزنی کرده است.

اخبار بد برای لیورپول به همین جا ختم نمی‌شود. ترنت الکساندر-آرنولد که طی هفته‌های اخیر تحت نظارت و هجمه‌های شدید قرار گرفته بود نیز در دیدار مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد. آن‌ها منتظر اطلاعات بیشتر درمورد مشکل او هستند، اما به‌طورقطع بازی‌های آتی برابر رنجرز و منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

یورگن کلوپ هنگام بحث درمورد مصدومیت دیاز روز گذشته، چهره‌ای تا حدودی ناراحت از خود نشان داد و اصلاً جای تعجب نبود. این بازیکن کلمبیایی در فصل بد لیورپول، برای آن‌ها یک امتیاز مثبت بوده است و این مصدومیت ضربه سنگینی هم به بازیکن و هم به باشگاه خواهد زد.

آن‌ها برای بازگرداندن خود به مسیر درست، با یک چالش سخت روبه‌رو بودند و این چالش بسیار سخت‌تر شد. چگونه آن‌ها اکنون به فرم عالی دیگو ژوتا، داروین نونیز و محمد صلاح نیاز دارند. برای ستاره‌ها استراحتی وجود ندارد زیرا لیورپول با سفری به ایبروکس برای بازی با رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا پیش از میزبانی از منچسترسیتی در لیگ برتر مواجه است.

کد خبر 611144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.