امیدوارم داوران تحت‌تاثیر بازی رسانه‌ای استقلال قرار نگیرند/گل من به نساجی خیلی‌ سالم بود!

«اگر یک‌ پنالتی استقلال مقابل فولاد گرفته نشده اما در بازی هفته گذشته ذوب‌آهن، گل سالمی که من زدم به اشتباه مردود شد! تیم‌هایی مانند سرخابی‌ها یا سپاهان با هر اشتباه به داوران حمله‌ور می‌شوند و بازی‌های رسانه‌ای راه می‌اندازند، امیدوارم هفته آینده داوران تحت‌تاثیر این شلوغ‌کاری‌ها قضاوت نکنند.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز _جمعه بیست‌ویکم مهرماه_ در چارچوب هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال باید در ورزشگاه فولادشهر پذیرای تیم مدعی استقلال تهران باشد؛ گاندوها در هفته جاری حسابی درحال تمرین هستند تا مانند تقابل با پرسپولیس و سپاهان، یقه استقلال را نیز بگیرند و به روزهای بدون باختشان ادامه بدهند.

در حاشیه تمرین گاندوها با سجاد جعفری هافبک‌جوان و آینده‌دار ذوب‌آهن، درخصوص شرایط این تیم برای تقابل با استقلال و حواشی پیش‌آمده به گپ‌وگفت پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایطتان در آستانه جدال حساس مقابل استقلال چگونه پیش می‌رود؟

این‌روزها تمرینات‌مان به‌خوبی سپری می‌شود، بچه‌ها سرحال هستند و با کیفیت و روحیه درحال تمرین هستیم، امیدوارم در مقابل استقلال که تیم پرمهره‌ای است و تا هفته پایانی نیز جزو مدعیان قهرمانی لیگ‌برتر خواهد بود، نتیجه مناسبی به‌دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم‌.

پیش‌بینی‌تان از نتیجه دیدار با استقلال چیست؟ آیا می‌توانید سه امتیاز کامل را کسب کنید؟

اگر فوتبال خوبی ارائه دهیم و تلاش مضاعفی داشته باشیم قطعاً می‌توانیم استقلال را شکست دهیم، همان‌طورکه در هفته‌های اخیر مقابل پرسپولیس و سپاهان نمایش مناسبمان را نشان داده‌ایم و حتی می‌توانستیم در برابرشان به پیروزی دست پیدا کنیم. استقلال نیز چیزی از پرسپولیس و سپاهان بیشتر ندارد و حتی ضعف‌های بیشتری دارد که با استفاده از آنان می‌توانیم برنده بازی سخت هفته آینده باشیم.

امیدوارم داوران تحت‌تاثیر بازی رسانه‌ای استقلال قرار نگیرند/ گل من به نساجی خیلی‌سالم بود!

بدون‌شک انگیزه‌های زیادی برای بازی هفته آینده دارید؛ همین‌طور است؟

برای پیروزی در برابر استقلال وارد زمین فولادشهر خواهیم شد تا در جدول چندپله‌ای صعود کنیم، قطعاً پیروزی در مقابل تیم‌هایی مانند استقلال انگیزه‌مان را چند برابر خواهد کرد و اعتماد به‌نفس بیشتری به تیممان منتقل می‌کند که در ادامه راه به‌سودمان خواهد بود.

در روزهای اخیر حواشی داوری بازی استقلال و فولاد بالا گرفته و مدیران آبی‌ها معتقدند بازی برابر شما باید بدون اشتباه داوری قضاوت شود؛ در این‌باره نظرتان چیست؟ ضمن اینکه گل سالم خودتان در بازی هفته گذشته برابر نساجی به اشتباه مردود اعلام شد و پیروزی از دست‌تان پرید

زمانی‌که یک اشتباه داوری علیه تیم‌های پرطرفدار رخ می‌دهد، اعضای تیم، هواداران و رسانه‌ها به داوران حمله‌ور می‌شوند و آن اشتباهات که ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید را بزرگ جلوه می‌دهند.

در بازی‌های هفته گذشته به گواه کارشناسان برای استقلال یک پنالتی اعلام نشد اما از آن طرف، گل ما را به اشتباه مردود کردند؛ آن گلی که زدم خیلی‌سالم بود اما نمی‌دانم داور چگونه آن را رد کرد! هر قدر هم به داور اعتراض کردیم قبول نمی‌کرد. متأسفانه ذوب‌آهن به‌این خاطر که طرفداران کمتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، از حمایت برخی مدیران سود نمی‌برد و مسئولان تنها در حال طرفداری‌کردن از سرخابی‌ها و یا سپاهان هستند.

فکر می‌کنید ممکن است در بازی ذوب‌آهن و استقلال، کوبل داوری علیه تیم‌تان قضاوت کند؟

اگر سیستم کمک‌داور ویدئویی به فوتبال ما بیاید همه‌چیز درست می‌شود. تمام تیم‌ها باید دست به دست یکدیگر بدهند تا این تکنولوژی به ایران بیاید و حرف‌وحدیثی پیش نیاید. امیدوارم داوران بازی ذوب‌آهن و استقلال، تحت‌تأثیر بازی رسانه‌ای و مصاحبه‌های بازیکنان و مدیران استقلال قرار نگیرند و عادلانه قضاوت کنند. نمی‌خواهیم داوران حق استقلال را به‌ما بدهند فقط به‌دنبال پایمال‌نشدن حق خودمان هستیم و ناحقی برای هیچ تیمی صورت نگیرد.

امیدوارم داوران تحت‌تاثیر بازی رسانه‌ای استقلال قرار نگیرند/ گل من به نساجی خیلی‌سالم بود!

روند ذوب‌آهن را در ادامه لیگ چگونه می‌بینید؟ به‌نظرتان در مقابل استقلال به دومین پیروزی دست پیدا می‌کنید؟

قطعاً دوست‌نداریم تا آخرین هفته شکست بخوریم و تلاش می‌کنیم که این اتفاق رخ ندهد؛ ما اکنون می‌توانستیم در رده دوم جدول باشیم، اگر در بازی مقابل تراکتور دقیقه ۹۶ ده‌نفره نبودیم گل تساوی را دریافت نمی‌کردیم و در جدال برابر نساجی گل سالممان مردود نمی‌شد می‌توانستیم در جدول رده‌بندی کنار استقلال و پرسپولیس باشیم. به‌دنبال کسب‌سهمیه هستیم و حتی با توجه به شرایط لیگ نگاهی به قهرمانی هم داریم و در حد توان‌مان برای شاد کردن دل مجموعه کارخانه ذوب‌آهن و هواداران تلاش می‌کنیم، امیدوارم در این راه‌مان موفق باشیم.

وضعیت خودتان چطور است؟ هافبک مورد اعتماد و تأثیرگذار ذوب‌آهن به‌شمار می‌روید

وضعیت خودم از لحاظ‌بدنی مناسب است؛ کادرفنی از من رضایت دارد و قطعاً به‌دنبال پیشرفت‌کردن هستیم و به شرایط فعلی بسنده نمی‌کنم تا با تلاشی که هر روز دارم به بهترین سطح برسم و قطعاً می‌توانم با عوض‌کردن جریان‌بازی، زدن گل و رساندن پاس‌گل به هم‌تیمی‌هایم بیشتر و مثمرثمر تر به ذوب‌آهن کمک کنم‌.

با توجه به دعوت بازیکنان لیگ‌برتری به تیم‌ملی، آیا فکر نمی‌کنید یک یا چند بازیکن از ذوب‌آهن می‌توانستند در لیست کی‌روش حضور داشته باشند؟

در ذوب‌آهن بازیکنانی هستند که پتانسیل دعوت‌شدن به تیم‌ملی را دارند، اما چون ذوب‌آهن در رده بالای جدول قرار ندارد، نگاه مدعی به ما وجود ندارد، تلاش می‌کنیم تیم را به بالای جدول برسانیم؛ بچه‌هایی در تیم‌ حضور دارند که واقعاً می‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند. باید خودمان تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم حق‌مان را بگیریم.

کد خبر 611143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.