ادعای عجیب دروازه‌بان سابق رئال‌مادرید و میلان درخصوص لیونل مسی!

یرزی دودک، دروازه‌بان سابق رئال‌مادرید و میلان، ادعا کرد که لیونل مسی در دیدارهای ال‌کلاسیکو از کلمات بدی نسبت به په‌په و سرخیو راموس استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یرزی دودک، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، گفته است که لیونل مسی در دیدارهای ال کلاسیکو از کلمات بدی نسبت به په په و سرخیو راموس استفاده کرده است.

دودک قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ با لیورپول، در سال ۲۰۰۷ به رئال مادرید نقل مکان کرد، جایی که او عمدتاً روی نیمکت حضور داشت. این دروازه‌بان لهستانی در زمان حضور در پایتخت اسپانیا، نسبت به ایکر کاسیاس گلر دوم تیم بود، اما در طول مدت حضورش، در چند بازی ال کلاسیکو شرکت داشت.

دودک در صحبت با مارکا گفت: "لئو محرک بسیار عجیبی در میدان بود، مانند بارسلونا و سرمربی آنها، پپ گواردیولا. آنها همیشه آماده بودند تا شما را آزار دهند و بارها این کار را به خوبی انجام دادند. من دیده‌ام و به صحبت‌های مسی گوش داده‌ام. چیزهای بسیار بی ادبانه ای به په په و راموس گفته که حتی نمی‌توانید به آنها فکر کنید. تصور کنید چه چیزی می‌تواند از دهان فردی خارج شود که به نظر همه آرام و دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

دودک به ندرت در ترکیب رئال مادرید بازی می‌کرد. در واقع، او در چهار سالی که در این باشگاه بود، تنها دو بار در لالیگا به میدان رفت. او یک دقیقه سکوت پیش از مسابقه ال کلاسیکو پس از سقوط هواپیما که منجر به کشته شدن ۹۶ ملی پوش لهستانی از جمله لخ کاچینسکی، رئیس جمهور لهستان شد، ترتیب داد.

باشگاه سابق دودک در یازدهم اکتبر برابر شاختار دونتسک به بازی‌های لیگ قهرمانان باز خواهد گشت، در حالی که مسی از ترکیب پی اس جی پس از مصدومیت هفته گذشته مقابل بنفیکا، برای دیدار برگشت مقابل این تیم هم خط خورد.

کد خبر 611142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.