مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۸ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر فرزندکشی با ضربات قیچی، کشف دو کیلوگرم هروئین از معده سه مرد ایرانی، سلاخی یک دختر وسط خیابان و انفجار در استانبول ترکیه سه کشته برجای گذاشت را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

رسیدگی به پرونده فرزندکشی با ضربات قیچی از اواخر مرداد سال گذشته با تماس فردی که مدعی بود از خانه همسایه‌شان در منطقه پیروزی بوی تعفن می‌آید آغاز شد. وی در توضیح ماجرا به مأموران کلانتری شهدا گفت: من مدیر یک مجتمع مسکونی هستم چند روزی است که از خانه واحد طبقه اول بوی بسیار بدی می‌آید به طوری که سایر همسایه‌ها معترض شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از توابع استان فارس گفت: بیش از دو کیلوگرم هروئین از معده سه قاچاقچی کشف شده است.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از روز یکشنبه نهم آبان ماه سال ۱۴۰۰ در دستور کار پلیس آگاهی تبریز قرار گرفت. عصر روز یکشنبه بود که گزارش قتل وحشتناک دختری جوان در خیابان تربیت تبریز به کارآگاهان مخابره و آنان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و کشف رمز و راز این جنایت هولناک عازم محل جنایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید

منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.

بیشتر بخوانید

این حادثه اواسط سال ۹۴ در یکی از محله‌های بندرعباس اتفاق افتاد. عصر آن روز پسری ۲۴ ساله با تعدادی از دوستانش مشروبات الکلی مصرف کرده و از حالت طبیعی خارج بود. آنها سر و صدای زیادی راه انداخته بودند و آرامش از همسایه‌ها سلب شده بود. در این شرایط بود که پسر جوان چاقویی به دست گرفته و با دوستانش درگیر شد.

بیشتر بخوانید

یکی از مسئولان مطلع محلی در شهرستان فاریاب ضمن بیان اینکه قتل دو خانم در محدوده این شهرستان توسط پسرخاله یکی از این خانم‌ها به علت اختلاف خانوادگی رخ داده است، تاکید کرد که هویت قاتل مشخص است، وی تحت تعقیب قرار دارد و تلاش‌ها برای بازداشت این فرد در جریان است.

بیشتر بخوانید

در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت سه ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر قتل شهروندی ۳۲ ساله در شهرستان دلگان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

پنجم مهرماه امسال درگیری در محله کمیل تهران منجر به قتل یک جوان شد. بلافاصله ساسان غلامی باز پرس کشیک قتل پایتخت به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در بررسی‌ها مشخص شد در جریان درگیری متهم به قتل با شیشه شکسته شده ضرباتی به مقتول وارد کرده بود که کارآگاهان با توجه به شناسایی عامل جنایت خیلی زود و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل جوان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار بامداد جمعه پانزدهم مهرماه، مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر گفت: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 611137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.