اتمام عملیات جابه‌جایی تأسیسات بزرگ شهری در پروژه شهدای ورزشکار

مدیرکل امور فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان از اتمام عملیات جابه‌جایی تأسیسات بزرگ شهری در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار خبر داد و گفت: در این پروژه شاهد جابه‌جایی تاسیسات بزرگ شهری همچون فیبرنوری، آب‌وفاضلاب، برق و گاز بودیم که به دلیل ابعاد و گستردگی، اقدام دشوار و بزرگی بود.

امیر درخشان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار با هدف روان‌سازی و کم‌شدن ترافیک منطقه از شرق به غرب و منطقه دولت‌آباد در مناطق هفت و ۱۴ شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار حدود ۸۵ میلیارد تومان و هزینه جابه‌جایی تأسیسات نیز ۳۷ میلیارد تومان است، تصریح کرد: در مراحل نخست آغاز عملیات احداث پروژه شهدای ورزشکار، با همکاری شرکت‌های تاسیساتی از جمله برق و مخابرات، دکل‌های برق توسط شرکت برق‌منطقه‌ای و کابل‌های فیبر نوری توسط مخابرات جابه‌جا شد.

مدیرکل امور فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این پروژه شاهد جابه‌جایی تأسیسات بزرگ شهری همچون فیبرنوری، آب و فاضلاب، برق و گاز بودیم که به دلیل ابعاد و گستردگی، اقدام دشوار و بزرگی بود.

وی با اشاره به جزئیات جابه‌جایی تأسیسات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار، گفت: در بخش تأسیسات مربوط به آب و فاضلاب، جابه‌جایی‌هایی همچون کلکتور اصلی فاضلاب به طول ۷۴۰ متر، لوله آب ۴۰۰ میلی‌متری فولادی به طول ۲۳۰ متر، لوله آب ۲۵۰ میلی‌متری فولادی به طول ۳۲۰ متر و لوله آب ۲۰۰ میلی‌متری فولادی به طول ۳۰ متر انجام شد.

درخشان‌فر با بیان اینکه در این پروژه لوله گاز ۱۲ اینچ به طول ۷۵۳ متر و لوله گاز هشت اینچ به طول ۱۵۹۵ متر جابه‌جا شد، افزود: کابل‌های برق کراسلینک فشار متوسط به طول ۶۰۰۰ متر و سه دکل برق 63 kw از دیگر تاسیساتی بود که در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار جابه‌جا شد.

وی اظهار کرد: در این پروژه احداث و جابه‌جایی کابل‌های مسی ۱۰۰۰ زوج مخابرات به طول ۲۰۰ متر و جابه‌جایی فیبر نوری شرکت مخابرات به طول ۲۵۰ متر انجام شده است.

مدیرکل امور فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان‌ افزود: با توجه به شرایط ترافیکی حاکم بر این محور و نارضایتی‌هایی که برای شهروندان به‌وجود آمده، نسبت به ادامه عملیات عمرانی پروژه به صورت دو شیفت برای به پایان رساندن پروژه طبق برنامه زمان‌بندی تاکید شده است.

کد خبر 611128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.