پخش بیش از  ۷ هزار تن آسفالت در معابر شهری خمین

شهردار خمین از پخش ۷۴۸۰ تن آسفالت در معابر شهری خمین طی سال جاری خبر داد و گفت: کف‌فرش معابر شهر به متراژ ۷۶۶۷ مترمربع اجرا شد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال به منظور مناسب‌سازی معابر و سهولت در عبور و مرور حدود ۴۰ هزار و ۲۷ مترمربع از بلوارها و کوچه‌های سطح شهر به صورت کامل با دستگاه فنیشر روکش آسفالت شده است.

وی افزود: این بلوارها وکوچه‌ها شامل بلوار کشاورز، کوچه شهید عشقی و شهید عظیم‌پور واقع در شهرک معلم، کوچه شهید توکلی واقع در شهرک نخ طلا، کوچه شهید انصاری واقع در شهرک نیروی انتظامی، کوچه شهید سرلک واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی است.

شهردار خمین گفت: در راستای تحقق مطالبات شهروندان درخصوص ساماندهی معابر دارای آسفالت تخریب شده حدود ۶۸ هزار و ۳۸ مترمربع لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر اجرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف شهرداری مبنی بر توجه به مناطق حاشیه شهر و نامناسب بودن آسفالت این محله‌ها، بیشترین لکه‌گیری‌ها مربوط به محله گوشه عظیم، احمدآباد، خیابان ۱۲ متری شهید نادعلی میرزایی، بلوار جانبازان و خیابان فرهنگ‌سرا بوده است.

احمدی با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال حدود هفت هزار و ۴۸۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر پخش شده است، افزود: امسال به منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در محله‌های شهر حدود ۱۰ هزار و ۷۸۶ مترمربع جدول‌گذاری و اجرای کانیو انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای کف‌فرش معابر شهر به مساخت حدود هفت هزار و ۶۶۷ مترمربع در راستای مناسب‌سازی و زیباسازی پیاده‌روها، گفت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری نیازمند مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض شهرداری است تا خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان انجام شود.

کد خبر 611126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.