فوق ستاره PSG یک بازی دیگر این تیم را از دست داد!

لیونل مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا در دیدار سه شنبه شب این هفته پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا در دیدار سه شنبه شب این هفته پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود؛ این بازیکن آرژانتینی در جریان سفر هفته گذشته پی اس جی به پرتغال، جایی که آنها با تساوی ۱-۱ متوقف شدند، مصدوم شد و می‌توان تأیید کرد که او برای بازی برگشت، هم غایب خواهد بود.

گل کلاس جهانی مسی با یک ضربه دیدنی در بازی رفت و در ورزشگاه دالوژ، پیش از این بود که تیم میزبان از طریق گل به خودی دانیلو پری را به گل برسد. مسی با هشت گل و همین تعداد پاس گل در ۱۳ بازی در تمام رقابت‌ها، در دومین فصل حضورش در ترکیب تیم قهرمان فرانسه از فوتبال لذت می‌برد. در غیاب او، پاری سن ژرمن در بازی با رمس در لیگ یک فرانسه‌، موفق به گلزنی نشد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

باشگاه PSG امیدوار است مسی به‌زودی از مصدومیت ساق پا خلاص شود و او بتواند در تاریخ شانزدهم اکتبر برابر مارسی در لیگ یک به میدان برود.

کد خبر 611079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.