روزهای خوب آنتونی در منچستر یونایتد

ستاره برزیلی منچستر در شرایط مطلوبی است و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل آنتونی، مهاجم منچستریونایتد روزهای خوبی را در تیم جدید خود سپری می‌کند و از شرایطی که دارد راضی است، چرا که موفق شده است رکورد منحصر به فردی به نام خود در منچستر ثبت کند.

مهاجم برزیلی تأثیر بسیار خوبی روی منچستر گذاشته است و از زمان ورود خود به این تیم درخشش خوبی داشته است؛ وی در اولین بازی خود برابر آرسنال گل‌زنی کرد و در برابر سیتی و اورتون نیز نمایش خوبی داشت.

ملی پوش برزیلی در روز نهایی نقل و انتقالات با انتقالی ۸۵ میلیون پوندی (۹۵ میلیون دلاری) از آژاکس راهی انگلیس شد و به منچستر یونایتد پیوست. وی دوباره توانسته است با سرمربی قبلی خود، اریک تن هاگ که در آژاکس با او سابقه همکاری داشت، هم مسیر شود.

این بازیکن ۲۲ ساله در دربی برابر منچسترسیتی و در دیدار مقابل اورتون گل‌زنی کرد و حالا تبدیل به اولین بازیکنی شده است که در سه بازی اول خود در لیگ برتر برای شیاطین سرخ گل می‌زند.

آنتونی در خصوص رکوردشکنی خود در منچستر گفت: «شگفت‌انگیز است! تاریخ‌سازی کرده‌ام و رؤیای خودم را اینجا زندگی می‌کنم! از تیم به خاطر حمایتی که داشت متشکرم. به شما قول می‌دهم که این تازه شروع مسیر است و اتفاقات بهتری در پیش است.»

گل آخر آنتونی به یونایتد کمک کرد تا این تیم در گودیسون پارک با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در دیداری که کریستیانو رونالدو از روی نیمکت به زمین آمد و گل تعیین کننده بازی را به ثمر رساند، تیم تن هاگ اکنون توانسته است بیشترین امتیاز را از پنج بازی قبلی خود کسب کند.

یونایتد روز پنج‌شنبه مقابل اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا بازی خواهد کرد و روز یکشنبه نیز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر جزیره میزبان نیوکاسل است، جایی که آنتونی شانس دارد تا در چهارمین بازی متوالی برای شیاطین سرخ گل‌زنی کند.

کد خبر 611075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.