پاسخ قاطع سرمربی حریف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، به منتقدان!

در حالی که انتقادهایی به آقای سرمربی وجود دارد که او دیگر برای این کار مناسب نیست، اما گرت ساوتگیت خاطرنشان کرد که تا سال ۲۰۲۴ با انگلیس قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که انتقادهایی به آقای سرمربی وجود دارد که او دیگر برای این کار مناسب نیست، گرت ساوتگیت، اما خاطرنشان کرد که تا سال ۲۰۲۴ با انگلیس قرارداد دارد؛ این سرمربی ۵۲ ساله، سه شیرها را به جمع چهار تیم آخر جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یورو ۲۰۲۰ رسانده است، اما افت اخیر آنها در نتایج، که منجر به سقوط به لیگ ملت‌های یوفا شد، به گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده او منجر شده است. با این حال، ساوت‌گیت در حال نهایی کردن برنامه‌های خود برای جهانی در سال ۲۰۲۲ است و به مسابقات بعدی قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۴ هم چشم دوخته است.

ساوتگیت در مورد آینده خود گفته است: «در حال حاضر که صحبت می‌کنیم، من تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم، اما من همچنین به خوبی می دانم که شما باید در فوتبال نتیجه بگیرید. بنابراین برنامه وجود دارد و میل به تداوم نیز وجود دارد، اما من این را هم بدیهی نمی‌دانم که شما می‌توانید عملکرد ضعیفی داشته باشید و انتظار داشته باشید در آن دفتر بمانید.»

انگلیس اکنون می‌داند که در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با چه تیم‌هایی روبه‌رو خواهد شد، در حالی که با ایتالیا یک بار دیگر در گروه C در کنار اوکراین، مقدونیه شمالی و مالت قرار می‌گیرد.

سه شیرها رقابت خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را در تاریخ ۲۱ نوامبر برابر ایران آغاز خواهند کرد، پیش از اینکه به مصاف ایالات متحده و ولز بروند، در حالی که ساوتگیت تحت فشار قرار دارد تا یک تغییر دیگر ایجاد کند و انگلیس را به قهرمانی جام جهانی برساند.

کد خبر 611073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.