توضیح ستاره لیورپول در خصوص شرایط بد قرمزها

ویرجیل فن دایک اذعان کرد که لیورپول درحال حاضر پس از شروع بد فصل جدید، فاقد اعتماد به نفس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویرجیل فن دایک اذعان کرد که لیورپول در حال حاضر پس از شروع بد فصل جدید، فاقد اعتماد به نفس است.

قرمزها روز گذشته باخت دیگری در لیگ برتر متحمل شدند و در ورزشگاه امارات با نتیجه ۳-۲ مقابل آرسنال شکست خوردند. این بدترین شروع لیورپول در دوران یورگن کلوپ است زیرا آنها فقط توانسته اند از ۸ بازی اول خود، ۲ پیروزی کسب کنند.

ویرجیل فن دایک، مدافع ستاره لیورپول، موافق بود که تیم در حال حاضر اعتماد به نفس کمی دارد، اما آنها مصمم هستند اوضاع را تغییر دهند؛ او گفت: "اطمینان، مطمئناً چیزی است که هر کاری نقش دارد، اما می‌دانید، ما همه انسان هستیم و گاهی اوقات شما در لحظات خاصی به کمی اعتماد به نفس نیاز دارید و همچنین اگر اعتماد به نفس شما به این اندازه نباشد، در موقعیت‌ها به شما کمکی نمی‌کند.

"مانند آنچه قبلاً گفتم، هر انسانی در هر شغلی به کمی اعتماد به نفس نیاز دارد تا بتواند در بالاترین سطح کار کند. اگر مانند ما در بالاترین سطح، برنده نیستید، پس اعتماد به نفس در حال از بین رفتن است اما ما می‌دانیم که اوضاع اینگونه نمی‌ماند، ما باید سخت کار کنیم."

لیورپول در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ قرار دارد و در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز نشده است. پس از شکست مقابل آرسنال، کلوپ اعتراف کرد که تیمش در این فصل در رقابت برای کسب قهرمانی شانسی ندارد.

شاگردان یورگن کلوپ در بازی بعد، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۱۲ اکتبر برابر رنجرز به میدان خواهند رفت.

کد خبر 611071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.