ضرورت راه‌اندازی دستگاه‌های بازی برای کودکان معلول اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مجوز راه‌اندازی چندین دستگاه‌های بازی در شورابیل برای کودکان معلول تصویب و مزایده انتخاب پیمانکار این دستگاه‌های بازی برگزار و به زودی این دستگاه‌ها در شورابیل نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه _در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش سبزپوشان و حافظان امنیت شهر اردبیل، اظهار کرد: اعتراض و مطالبه‌گری حق مسلم شهروندان است، به‌ویژه اینکه در حال حاضر شهروندان به حق با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، اما اغتشاش و آشوبگری پسندیده نیست و اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن دعوت شهروندان به آرامش، هرگونه اغتشاشات که منجر به برهم زدن آرامش شهر می‌شود را محکوم می‌کند.

وی با اشاره به ارسال لایحه‌هایی از مدیریت املاک شهرداری مبنی بر دریافت مجوز پرداخت غرامت به صاحبان املاک تملک شده در سال‌های گذشته که توافق کرده و حق خود را دریافت نکردند، ادامه داد: حق و حقوق شهروندان نباید از بین برود و شهرداری با ارائه ساز و کار اصولی باید در پرداخت بها یا اعطای معوض به نرخ روز عمل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجوز راه‌اندازی چندین دستگاه‌های بازی در شورابیل برای کودکان معلول تصویب شد و مزایده انتخاب پیمانکار این دستگاه‌های بازی برگزار و به زودی این دستگاه‌ها در شورابیل نصب خواهد شد تا کودکان معلول نیز بتوانند از بازی‌های این مجموعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر شهرداری به خرید سه میلیارد تومان نمک برای برف‌روبی در روزهای برفی زمستان اقدام کرده است، افزود: خریدهای کلانی که برای شهر انجام می‌شود باید با دریافت مجوز و مصوب شورای اسلامی شهر باشد.

انصاری گفت: اگر قرارداد پیمانکاری در حال اتمام است باید چندین ماه قبل اعلام می‌شد تا جهت انتخاب پیمانکار آگهی شود و حامی سرمایه‌گذاری در مجتمع توریستی تفریحی شورابیل هستیم، زیرا فضای این مجتمع گردشگری مؤثر در افزایش درآمد برای شهرداری است.ضرورت راه‌اندازی دستگاه‌های بازی برای کودکان معلول اردبیل

کد خبر 611067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.