تداوم روند نزولی بازار کریپتو

در صورتی که محدوده مورد نظر که با رنگ سبز رنگ مشخص شده است از دست برود احتمال ریزش وجود خواهد داشت. فعالان بازار کریپتو باید مراقب این محدوده باشند و به نظر می‌رسد بازار رمزارزها به یک وضعیت خنثی رسیده است که نه تنها انرژی حرکت به سمت بالا را ندارد بلکه نمی‌تواند به سمت پایین نیز ریزش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار به شرح زیر است:

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۳۱۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۵۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۱۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۴ دلار و ۷۷ سنت

تغییرات: افت ۱.۰۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۵۱۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۱۷ دلار

تغییرات: افت ۱.۲۷ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۶۷ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۴ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۰۷ دلار

تغییرات: افت ۱.۵۷ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۲۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۱ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۳۵ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۴۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۲۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۷۱ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۹ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تداوم روند نزولی بازار کریپتو

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد وزن محدوده مقاومتی ۲۰ هزار دلار منجر به تغییر روند بیت کوین شده است و لذا در این روند اصلاحی انتظار افت تا سطح ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار وجود خواهد داشت، در صورتی که محدوده مورد نظر که با رنگ سبز رنگ مشخص شده است از دست برود احتمال ریزش وجود خواهد داشت. فعالان بازار کریپتو باید مراقب این محدوده باشند و به نظر می‌رسد بازار رمزارزها به یک وضعیت خنثی رسیده است که نه انرژی حرکت به سمت بالا را دارد و نه توان ریزش به سمت پایین.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۲۲ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۹۲ درصد

تداوم روند نزولی بازار کریپتو

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۵۶ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۲ میلیارد دلار

تداوم روند نزولی بازار کریپتو

شاخص ترس و طمع

ثابت ماندن شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته، همچنان در وضعیت ترس شدید.

تداوم روند نزولی بازار کریپتو

اخبار بازار رمزارزها

جاستین سان و سم بنکمن فرید احتمالاً خریداران واقعی هوبی گلوبال هستند

پس از آنکه بی‌این‌کریپتو در هشتم اکتبر (شانزدهم مهر) گزارش داد که سهام‌داران عمده هوبی گلوبال، کل سهام خود را به «اِبوت کپیتال منیجمنت»، یک شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ فروخته‌اند؛ گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که جاستین سان، بنیان‌گذارن ترون، احتمالاً خریدار واقعی این صرافی بوده است. همچنین، شایعاتی وجود دارد که ادعا می‌کنند سم بنکمن فرید نیز در خرید هوبی مشارکت داشته است.

بیش از ۱۰۰ قرارداد هوشمند جدید پس از هاردفورک واسیل به کاردانو اضافه شده است

داده‌های موجود نشان می‌دهد که دو هفته پس از تکمیل هاردفورک واسیل، ۱۰۰ قرارداد هوشمند جدید به بلاک چین کاردانو اضافه شده است. طبق این داده‌ها، تعداد قراردادهای هوشمند این شبکه تا روز بیست‌ودوم سپتامبر (سی‌ویکم شهریور)، زمان انجام به‌روزرسانی واسیل، ۳,۲۹۲ بوده که در حال حاضر به بیش از ۳,۴۰۰ قرارداد افزایش یافته است. با این حال، هادرفورک واسیل تأثیر قابل‌توجهی بر افزایش ارزش کل سرمایه قفل‌شده این شبکه نداشته است.

بیت کوین تا ۲ سال آینده به حوالی ۶۲۰ هزار دلار می‌رسد

یکی از ابزارهای تعیین قیمت احتمالی بیت کوین در آینده یعنی نمودار رنگین‌کمانی، نشان می‌دهد که ارز دیجیتال شماره یک بازار تا ۹ اکتبر سال ۲۰۲۴ (هجدهم مهر ۱۴۰۳)، به ۶۲۶,۳۸۳ دلار می‌رسد و در «ناحیه حباب حداکثری» قرار می‌گیرد که در نمودار آن با رنگ قرمز تیره مشخص شده است. نمودار رنگین‌کمانی همچنین پیش‌بینی می‌کند که بهای بیت کوین اکنون به کف خود رسیده است؛ به طوری که بهای ۱۹,۵۰۰ دلار پادشاه ارزهای دیجیتال در ناحیه «بسیار ارزان» قرار گرفته است.

دپر لبز به‌دلیل تحریم‌های اتحادیه اروپا محدودیت‌هایی را برای شهروندان روسی وضع کرده است

دپر لبز (Dapper Labs)، توسعه‌دهنده مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) محبوبی مثل کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، اعلام کرده است که کاربران این پلتفرم در روسیه فقط می‌توانند NFTهای خود را مشاهده کنند و دیگر نمی‌توانند با استفاده از کیف پول خود تراکنشی انجام دهند.

این شرکت به خاطر تصمیم جدید اتحادیه اروپا برای سخت‌تر کردن تحریم‌های کیف پول‌های ارز دیجیتال و ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به آنها چنین تصمیمی اتخاذ کرده است.

دپر لبز اضافه کرده است کاربرانی که تحت‌تأثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، همچنان مالکیت NFT و وجوه خود را خواهند داشت، اما نمی‌توانند برای هیچ هدفی آنها را جابه‌جا یا از آنها استفاده کنند.

ریپل بین ۱۰۰ ارز اول بازار بهترین عملکرد را در ۳۰ روز گذشته داشته است

ریپل طی ۳۰ روز گذشته بیش از ۵۶ درصد افزایش قیمت داشته و از این حیث بین ۱۰۰ ارز اول بازار بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است. جهش ریپل در هفته‌های اخیر عمدتاً به پیشرفت‌های شرکت توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال در دادگاه با کمیسیون بورس آمریکا نسبت داده می‌شود. گفتنی است ریپل در حال حاضر با قیمتی حدود ۰.۵۱ دلار خریدوفروش می‌شود.

نقشه بازار

تداوم روند نزولی بازار کریپتو

کد خبر 611060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.