۱۱ پروژه عمرانی در تبریز افتتاح می‌شود

شهردار تبریز از افتتاح رسمی همزمان ۱۱ پروژه عمرانی به مناسبت هفته وحدت با صرف هزینه‌ای معادل ۸۵۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این مراسم فردا (سه‌شنبه) و بدون تشریفات برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: همزمان با مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی آتش‌نشانان فردا _سه‌شنبه نوزدهم مهرماه_ ۱۱ پروژه در مناطق مختلف شهر تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: آغاز بهره برداری از این پروژه‌ها به‌صورت همزمان است و هیچ‌گونه تشریفاتی برای افتتاح این پروژه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به هزینه صرف شده برای اجرای این ۱۱ پروژه عمرانی، تصریح کرد: در مجموع ۸۵۷ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است که در این بین بیشترین هزینه برای خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس صرف شده است.

وی با اشاره به عناوین پروژه‌ها، گفت: علاوه بر خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ مترو، فرهنگسرای کودک منطقه دو، ساختمان پلیس منطقه پنج، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه ۹، پروژه اسد گؤلی، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی از جمله این پروژه‌ها است.

هوشیار افزود: این پروژه‌ها به‌صورت همزمان روز سه شنبه هفته جاری به مناسبت هفته وحدت و در جریان مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی آتش‌نشانان برگزار می‌شود.

کد خبر 611030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.