هویت‌بخشی به زنان از مهم‌ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است

 عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه هویت‌بخشی به زنان، یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بانوان این سرزمین در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکابه‌نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی درخشیدند.

عشرت کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص حجاب و عفاف اظهار کرد: مزین بودن به حجاب برتر، امتیازی است که ارزش مدال‌آوری زنان را بیشتر نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: ورزشکاری که از پوشش کمتری برخوردار است، در انجام حرکات راحت‌تر است، اما زمانی که پشت این حجاب یک نیت و اراده و یک دنیا عقیده و ارزش باشد، می‌توان به دور از حواشی و با انگیزه و آرامش به تمام اقدامات رسیدگی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه آرامشی که در سایه حجاب به دست می‌آید سبب می‌شود تا یک ورزشکار بدون هیچ دغدغه‌ای به تمرینات خود ادامه دهد، تصریح کرد: اگر نیت این باشد که ارزش‌ها و دین را در دنیا تبلیغ کرد و به دنیا نشان داد که در سایه حجاب نیز می‌شود، به موفقیت رسید و توانمندی‌های یک بانوی مسلمان را به رخ کشید.

وی با تاکید بر اینکه حجاب به زنان قدرت و شجاعت می‌دهد، اضافه کرد: معتقد هستم پوشش و حجاب یک نیروی ماورایی و قدرت است، درواقع ورزش برای من یک وسیله است که بتوان ارزش‌ها و عقاید را به دنیا نشان داد که اعتقادات در اولویت قرار دارد.

کردستانی، هویت‌بخشی به زنان را یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بانوان این سرزمین در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدرخشند.

به گزارش ایمنا، عشرت کردستانی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان در سال ۸۱ و در ۱۹ سالگی در جریان بازدید از مناطق جنگی شلمچه پس از دعای عرفه پایش بر روی مین رفت و با قطعی پای راست دچار مجروحیت شد، اما این مجروحیت او را متوقف نکرد و باعث شد تا امروز یکی از استثناهای دنیای ورزش شود و به رکوردهای ویژه‌ای در ورزش جانبازان و معلولان ایران و نیز دنیا دست یابد.

کد خبر 611000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.