دشمنان آرزوی تجاوز به خاک ایران را به گور خواهند برد

امام جمعه زرین‌شهر گفت: دشمنان ایران اسلامی در آن‌سوی مرزها و در اتاق‌های فکر خود برای ایجاد جنگ داخلی و فتنه در خاک ایران برنامه‌ریزی می‌کنند اما عملکرد بی‌نظیر سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان صبح امروز- دوشنبه هجدهم مهرماه- در نشست بصیرتی با جوانان شهرستان لنجان با بیان اینکه دشمن آرزوی تجاوز به خاک ایران را به گور خواهد برد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کردند اما به برکت بصیرت مردم و خون شهدا این دوران دفاع مقدس را پیروزمندانه پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال فتنه‌انگیزی در کشور هستند، افزود: دشمنان ایران اسلامی در آن‌سوی مرزها و در اتاق‌های فکر خود برای ایجاد جنگ داخلی و فتنه در خاک ایران برنامه‌ریزی می‌کنند اما عملکرد بی‌نظیر سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه مرگ خانمی جوان در کشور به عاملی برای موج سواری گروهک تروریستی مبدل شد، تصریح کرد: هوشیاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بار دیگر توطئه گروهک‌های تروریستی را در نطفه خنثی کرد و مقرر شیاطین و دشمنان را قبل از هرگونه حرکت در کنار مرزهای کشور مورد آماج موشک‌های خود قرار داد.

وی ادامه داد: این حرکت سپاه در روزهای نخست فتنه‌انگیزی دشمنان در کشور علاوه بر نمایش هوشیاری و اقتدار سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی بار دیگر اشراف اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان کشید.

باقریان اضافه کرد: آحاد مردم ایران باید بدانند چنان‌چه ذره غفلت صورت گرفته بود امروز گروهک تروریستی کنار مرزها و حتی داخل برخی شهرهای مرزی گرفتار اقدامات بی‌رحمانه‌ای را اجرایی می‌‎کردند اما بار دیگر عملکرد به موقع سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نشان داد مسیر افتخارآفرینی فرزندان غیور ایران در مقابله با مستکبران ادامه دارد.

وی با اشاره به اقدام شجاعانه و به موقع ریاست‌جمهور کشور با نمایش تمثال سردار بزرگ جبهه مقاومت در سازمان ملل، عنوان کرد: سخنرانی آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل متحد بسیار تأثیرگذار بود به‌گونه‌ای که سخنان ایشان جامعه جهانی را به تفکر وا داشت و این حرکت جهادی نمونه کاملی از جهاد تبیین بود.

امام جمعه زرین‌شهر یادآور شد: در شرایطی که رسانه‌های غرب به دنبال پاک کردن رد پای خود در ایجاد داعش و تربیت گروه‌های متعدد تروریستی و کمرنگ جلوه دادن شکست‌های پی در پی گروه‌های تروریستی در مقابل جبهه مقاومت بودند رئیس‌جمهور ایران شجاعانه در سازمان ملل عکس سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی را نشان داد تا همه به یاد داشته باشند چه کسانی در خط مقدم مبارزه با تروریست قرار دارند.

وی با بیان اینکه حق قانونی هر کشوری است که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند اما دشمن از بیان همین مسائل در هراس هستند، خاطرنشان کرد: مدعیان دروغین مبارزه با تروریست باید در برابر اقدامات بی‌شرمانه خود در برابر افکار جهانی پاسخگو باشند.

کد خبر 610979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.