ضرورت تعامل مدیریت شهری با نیروی انتظامی

شهردار مبارکه گفت: تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی رفاه و امنیت اجتماعی پایدار را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ در دیدار مجموعه مدیریت شهری مبارکه با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته فراجا، اظهار کرد: شهرداری و نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند به همین دلیل تعامل و همکاری این دو نهاد می‌تواند رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی ادامه داد: هدف از این دیدار قدردانی از زحمات کارکنان خدوم نیروی انتظامی به واسطه تعامل و همکاری با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در شهر مبارکه است.

شهردار مبارکه یکی از شاخصه‌های شهر پایدار را توسعه امنیت دانست و افزود: امروز با کمک و همیاری نیروی انتظامی این امر مهم در شهرستان مبارکه محقق شده و با مدیریت جهادی و نظارت خوب فرمانده انتظامی در این شهرستان شاهد امنیت پایدار هستیم، مدیریت شهری مبارکه آمادگی همکاری با نیروی انتظامی را دارد.

سرهنگ رضا محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه نیز در این نشست اهمیت دادن به نیروی انتظامی و وظایف آنها توسط ادارات و نهادها، شهرداری و شورای اسلامی شهرها را مایه دل گرمی و قوت قلب این نیرو دانست و گفت: از مجموعه مدیریت شهری این شهرستان به دلیل همکاری صمیمانه در تمام برنامه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در این برهه از زمان همکاری و تعامل می‌تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند و مجموعه نیروی انتظامی سعی و تلاش خود را همواره به کار گرفته تا با کمک مجموعه مدیریت شهری برای تأمین نظم و امنیت تلاش کند.

کد خبر 610967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.