تحقیق اتحادیه فوتبال انگلیس درخصوص بازی آرسنال و لیورپول!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* وولوز باید تا هفته آینده صبر کند تا جولن لوپتگی سرمربی جدید خود را معرفی کند زیرا این مرد اسپانیایی به یک موضوع خانوادگی در سرزمین مادری خود رسیدگی می‌کند.

* به نظر می‌رسد چلسی گام مهمی در برنامه‌های خود برای بازسازی ۱ میلیارد پوندی ورزشگاه خود برداشته است

دیلی میرر:

* رؤسای اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارند درباره یک اتفاق در جریان پیروزی دراماتیک آرسنال مقابل لیورپول تحقیق کنند.

* لوئیس دیاز، بازیکن لیورپول، پس از شکست ۳بر۲ شب گذشته، یکشنبه مقابل آرسنال، ورزشگاه امارات را با عصا و زانوبند ترک کرد.

* کیلیان امباپه یک استوری اینستاگرام را پس از اینکه به نظر می‌رسد در پاری سن ژرمن به خاطر روشی که در حال حاضر از او در این باشگاه استفاده می‌شود را حذف کرده است.

سان:

* تایسون فیوری منیت و منافع تجاری آنتونی جاشوا را به دلیل وقوع درگیری آن‌ها در تاریخ سوم دسامبر در کاردیف، مقصر دانسته و تاکید کرده است که این زوج هرگز با هم مبارزه نخواهند کرد.

* چلسی، فردی موری، فیزیوتر شخصی دیو گرول مدیر ورزشی جدید خود را به خدمت گرفته است.

* ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی فاش کرد که با خوردن یک رژیم غذایی از قلب و جگر، به تناسب اندام و سبک بازی خود، کمک زیادی کرده است.

* هری مگوایر توسط اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مجوز ویژه ای دریافت کرد تا این هفته در پرتغال استراحت کند تا پس از بهبودی از مصدومیت، به تمرینات برگردد.

دیلی اکسپرس:

* مدیر مسابقات تنیس فاش کرد که نیک کیرگیوس و استانیسلاس واورینکا، دو تنیسور مطرح، پس از یک برخورد بد در داخل زمین، مجبور شدند در رختکن از هم عذرخواهی کنند.

* اگر لیورپول برای جذب جرمی دوکو اقدام کند، منچستریونایتد ممکن است شانس جذب هیروینگ لوزانو، وینگر ناپولی را بدست بیاورد.

سان اسکاتلند:

* جیووانی فن برونکهورست اصرار دارد که رنجرز برای زنده نگه داشتن رؤیای صعود خود در لیگ قهرمانان اروپا، باید در برابر لیورپول پیروز شود.

* استفان ولز معتقد است که سلتیک می‌تواند امتیازات دیدارهای خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در نهایت با برتری برابر لایپزیگ و شاختار دونتسک بدست بیاورد.

کد خبر 610952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.