تکمیل ۲ ابرپروژه عمرانی کرج در اولویت است

شهردار منتخب کرج با اشاره به مشکلات مختلف این کلان‌شهر، گفت: تکمیل دو پروژه بزرگ خط دو قطارشهری و بزرگراه شمالی کرج، مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در دوره جدید فعالیت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، مهرداد کیانی در آئین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری، اظهار کرد: امروز در شهرداری کرج با معضل بودجه روبه‌رو هستیم که باید تلاش کنیم در این حوزه اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.

وی گفت: قطار شهری و بزرگراه شمالی دو ابر پروژه عمرانی است که هرکدام می‌تواند بار زیادی از روی دوش شهر و استان البرز بردارد.

شهردار منتخب کرج افزود: بدون شک با همکاری مدیرانی که در راستای تحقق اهداف سازمانی شهرداری و دستیابی به منابع پایدار درآمدی و جذب بودجه مصوب تلاش می‌کنند، می‌توانیم گام به گام ایران کوچک را به توسعه همه‌جانبه نزدیک‌تر کنیم.

وی گفت: فضای همدلانه و مثبتی در مجموعه مدیریت شهری کرج برای خدمت‌رسانی به شهروندان وجود دارد که ماحصل آن توسعه و آبادانی شهر خواهد بود.

به گزارش ایمنا، در این آئین با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، از خدمات منوچهر غفاری سرپرست سابق شهرداری کرج قدردانی شد و مهرداد کیانی به عنوان شهردار منتخب فعالیت خود را آغاز کرد.

کیانی هفته گذشته با کسب ۱۱ رأی از مجموع ۱۳ رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار منتخب کرج به وزارت کشور معرفی شد.

کد خبر 610948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.