قوه قضائیه با مخلان امنیت روانی جامعه در فضای‌مجازی برخورد جدی کند

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از زحمات نیروهای انتظامی، اطلاعاتی به‌خصوص بسیجیان، خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با عوامل آشوب‌ها و افرادی شد که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام کردند.

به گزارش ایمنا، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: قوه قضائیه با عوامل آشوب‌ها به ویژه افرادی که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام کردند، برخورد جدی کند.

در این بیانیه آمده است: در روزهایی که رایحه دل‌انگیز راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی و راهپیمایی جاماندگان آن در کشور پیچیده بود، دشمنان قسم‌خورده این پرچم و مکتب، بار دیگر عزم فتنه‌انگیزی کردند. آتش این فتنه که با سوءاستفاده از درگذشت آن مرحومه شعله‌ور شد، در بدو ماجرا به دانشگاه‌ها رسید و فضای جامعه علمی کشور را همزمان با آغاز سال تحصیلی تحت تأثیر خود قرار داد.

این بیانیه می‌افزاید: در کف خیابان اما فضای ملتهب‌تری با هدایت تروریست‌های آموزش‌دیده به‌وجود آمد. هتک حرمت قرآن کریم، آتش‌زدن مسجد، آسیب‌زدن به اموال خصوصی و عمومی، تعرض به نوامیس مردم و مجروح کردن و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای انتظامی، بسیجی و حافظان امنیت، حاصل هدایت و برنامه‌ریزی سرویس‌های بیگانه در جهت سوءاستفاده از احساسات جوانان کشور بود. در این میان آنچه تعجب‌برانگیز است، سخنان نسنجیده برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی کشور است که بدون توجه به مصلحت کشور موجب تقویت گسست‌های اجتماعی در جامعه شده و خواسته یا ناخواسته در پازل تجزیه ایران عزیزمان قدم برداشته‌اند!.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در بیانیه خود ضمن محکوم کردن هجمه علیه ارکان نظام اسلامی، اهانت به مقدسات دینی و اتلاف اموال خصوصی و عمومی تاکید می‌کند: از قوه قضائیه خواستاریم تا با جدیت هرچه تمام، به پرونده عوامل این جنایات و آشوب‌ها و به خصوص آنانی که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام کردند، رسیدگی و برخورد جدی و قاطع کند. البته از نهادهای متولی نیز انتظار می‌رود ناظر به سیاست‌گذاری حوزه فرهنگ و امنیت اخلاقی در جامعه، در راهبردهای ناقص و راهکارهای ناکارآمد بازنگری کنند.

این بیانیه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و جان‌فشانی‌های نیروهای انتظامی، اطلاعاتی به خصوص بسیجیان، خواستار بررسی عادلانه وقایع دانشگاه صنعتی شریف توسط مراجع ذی‌صلاح و جلوگیری از وقوع این دست اتفاقات در سایر دانشگاه‌ها شد.

منبع فارس

کد خبر 610943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.