سالن‌های ترحیم آرامستان بهشت معصومه(س) بازسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از ترمیم و بازسازی سالن‌های شماره یک و دو عمومی و محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و پذیرش در سازمان آرامستان‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدسیف‌الدین موسوی‌نیارکی با اشاره به خدمات سازمان آرامستان‌ها به شهروندان، اظهار کرد: یکی از خدماتی که سازمان آرامستان‌های شهرداری می‌تواند به شهروندان ارائه دهد، ساخت سالن‌های مراسم است.

وی افزود: ساخت سالن‌های ویژه برگزاری مراسم، یکی از مطالبات شهروندان بوده است و می‌تواند در شرایط سخت و بحرانی کمک زیادی به خانواده متوفی کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از بازسازی و ترمیم سالن یک و دو عمومی آرامستان بهشت معصومه (س) خبر داد و تصریح کرد: سالن‌های یک و دو واقع در آرامستان بهشت معصومه (س) در سمت مقابر خانوادگی نیاز به مرمت و بازسازی داشت که طی قرارداد چهار ماهه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعتبار مرمت و نوسازی این دو سالن را بالغ‌بر سه میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: محوطه‌سازی پیرامون سالن تطهیر و پذیرش نیز طی قراردادی جداگانه در دستور کار قرارگرفته است که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

موسوی‌نیارکی خاطرنشان کرد: هزینه محوطه‌سازی پیرامون ساختمان تطهیر و ساختمان پذیرش در حدود ۱۹ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال برآورد شده است و به مدت ۹ ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 610937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.