مشکل نیمار با هواداران پاریسی و احتمال بازگشت به بارسلونا

مشکلات نیمار با هواداران باعث شد او به‌دنبال بازگشت از پاری‌سن‌ژرمن به بارسلونا باشد، اما کاکا می‌گوید که این بازیکن برزیلی اکنون در فرانسه خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشکلات نیمار با هواداران باعث شد تا او به دنبال بازگشت از پاری سن ژرمن به بارسلونا باشد، اما کاکا می‌گوید که این بازیکن برزیلی اکنون در فرانسه خوشحال است.

این فوق‌ستاره آمریکای‌جنوبی با تکمیل انتقال رکورد شکن ۲۲۲ میلیون یورویی (۱۹۵ میلیون پوند / ۲۱۶ میلیون دلار) از نیوکمپ به پارک دو پرنس در سال ۲۰۱۷، گران‌ترین بازیکن جهان شد.

کاکا به bein sport گفت: گاهی اوقات، نیمار را می‌دیدم که امکان بازگشت به کاتالونیا را بررسی می‌کند. هیچ معامله‌ای انجام نشد و با متعهد شدن به قرارداد تا سال ۲۰۲۵، این بازیکن ۳۰ ساله اکنون کاملاً به PSG متعهد است. ما دوستان صمیمی هستیم، من با نیمار زیاد صحبت کردم و البته او در سالی که می‌خواست به بارسلونا بازگردد در پی اس جی روزهای بدی را سپری کرد و با هواداران مشکل داشت. با این حال او در نهایت باقی ماند و قول داد که تا پایان قراردادش، خود را به پاریس متعهد کند. امروز او خوشحال است. او فکر می‌کند این یک پروژه بلندمدت خواهد بود. بنابراین سال به سال تیم قوی‌تر می‌شود، آنها در حال ایجاد انسجام بیشتر برای بردن جامی واقعاً مهم مانند لیگ قهرمانان هستند، اما او در پاریس و پاری سن ژرمن خوشحال است.

نیمار زمانی که گزینه‌های دیگری را بررسی می‌کرد، به هدفی برای تمسخر تبدیل شد، اما از زمان امضای قرارداد جدید، فوق‌العاده کار کرده است و در این فصل ۱۱ گل و ۹ پاس گل را در ۱۳ بازی در تمامی رقابت‌ها به ثبت رساند.

ملی‌پوش برزیلی که در حال شمارش معکوس است تا با تیم ملی کشورش، به قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد، وی درمجموع ۱۱۱ گل برای پاری سن ژرمن در ۱۵۷ بازی به ثمر رسانده است و این تلاش‌ها به او اجازه می‌دهد تا چهار عنوان قهرمانی لیگ فرانسه و هشتمین جام داخلی را به دست آورد.

کد خبر 610894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.