۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
هشتگ آلگری اوت باز هم ترند شد

شکست برابر میلان باعث شد تا بار دیگر اعتراض هواداران یووه در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، هواداران یوونتوس پس از شکست ناامیدکننده این تیم مقابل میلان، توانایی تحمل و صبر برای ماندن ماسیمیلیانو آلگری را ندارند و می‌خواهند او هر چه زودتر جدا شود.

بیانکونری در ورزشگاه سن سیرو بازی خوبی ارائه نکرد و گل‌های فیکایو توموری و براهیم دیاز باعث رقم خوردن نتیجه دو بر صفر شد. یووه مقابل روسونری شکست خورد و حال ضعیف‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. یوونتوس چهارمین شکست در ۱۲ بازی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

این روزها هشتگ #AllegriOut دوباره در توئیتر ترند شده است و نشان دهنده خشم هواداران یوونتوس علیه این سرمربی ایتالیایی است که نتوانسته نتیجه خوبی را با تیم پردرآمد خود در این فصل کسب کند.

فشار در این فصل روی آلگری ادامه دارد و به سختی می‌توان تصور کرد که این تیم در فصل جاری به افتخار بزرگی دست پیدا کند. از سوی دیگر یووه به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند آلگری را اخراج کند. شرایط وی بسیار حیاتی است و احتمالاً اگر اوضاع به سرعت تغییر نکند، تا پایان جام جهانی یک فرد جدید جایگزین می‌شود.

یوونتوس در حال حاضر از آلگری حمایت می‌کند، اما عدم پیشرفت در هفته‌های آینده می‌تواند تغییراتی بزرگ را در ایتالیا ایجاد کند.

کد خبر 610852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.