پیش‌بینی بورس فردا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

به نظر می‌رسد باید برای بازار فردا نیز روند نزولی پیش‌بینی کرد؛ در صورت افت شاخص کل احتمال دارد تا سطح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد کاهش یابد، یعنی حدود پنج هزار واحد ریزش برای بازار فردا برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار بورس امروز برخلاف روز گذشته عملکرد خوبی از خود نشان نداد و ریزش ۱۱ هزار واحدی را به ثبت رساند، از مهم‌ترین تأثیرگذار در بازار سرمایه، ثبات سیاسی و اقتصادی کشور است که در این روزها تحت تأثیر قرار گرفته است.

ماهیت سرمایه ترسو است و سریع به بازارهایی حرکت می‌کند که در مواقع نابسامانی پویا هستند و قابلیت نقدشوندگی مانند طلا و ارز دارند. در بازار امروز نیز شاهد خروج نقدینگی از بازار و حرکت مجدد به سمت حمایت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بودیم در صورتی که این سطح حفظ شود احتمال می‌دهیم بازار بتواند خود را نگه دارد و در صورت بهبود شرایط سیاسی روند بازار تغییر کند، ارزش معاملات امروز در سطح دو هزار میلیارد تومان بود که سطح مناسبی ارزیابی نمی‌شود.

به نظر می‌رسد باید برای بازار فردا نیز روند نزولی پیش‌بینی کرد، در صورت افت شاخص کل احتمال دارد تا سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد کاهش یابد یعنی حدود پنج هزار واحد ریزش را برای بازار فردا برآورد می‌کنیم.

کد خبر 610818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.