عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ مهرماه

در این بسته خبری از اجرای طرح دفع سیلاب معابر شهر فیروزکوه تا نجات ۴۳۹ نفر توسط آتش‌نشانان کاشانی و شهرداری نهاوند بیشترین ذخیره زمین را دارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای طرح دفع سیلاب معابر شهر فیروزکوه

علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه گفت: با هدف دفع آب‌های سطحی و سیلاب‌ها در معابر شهر، کانال‌های سرپوشیده با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

نجات ۴۳۹ نفر توسط آتش‌نشانان کاشانی

محمدعلی پیراسته، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش‌نشانان این سازمان در نیمه نخست امسال با یک‌هزار و ۸۱۹ عملیات آتش‌سوزی و حادثه در این شهرستان، جان ۴۳۹ نفر از شهروندان نجات دادند.

شهرداری نهاوند بیشترین ذخیره زمین را دارد

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند گفت: امروز شهرداری نهاوند بیشترین ذخیره زمین را دارد و در حال حاضر در قسمت‌های مختلف شهر بیش از ۱۶ هزار مترمربع زمین قابل فروش داریم که بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

مطالبه شهردار قزوین از نمایندگان مردم در مجلس

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: ما می‌توانیم از سرمایه قابل توجه استان برای بهینه‌سازی و بومی‌سازی و تبدیل سرمایه به ارزش افزوده برای مردم هزینه کنیم. اینکه بنشینیم دیگران بیایند و برای ما کاری انجام دهند خیالی باطل است. مطالبه‌گری ما در جهت کارهای مردم است و کمک نمایندگان مجلس به ما باید در بازآفرینی شهری، در بافت‌های فرسوده و مواردی که ارزش افزوده دارد صورت گیرد.

فعالیت دوباره مراکز فرهنگی و ورزشی شهر قدس پس از محدودیت‌های کرونایی

سعید شهلی، شهردار قدس با اشاره به ازسرگیری فعالیت‌های مراکز فرهنگی و ورزشی پس از محدودیت‌های کرونایی گفت: زمین چمن استادیوم ورزشی پس از گذشت ۲۰ سال مرمت نشده است لذا بازسازی اساسی روی آن انجام خواهد شد.

افزایش سرانه فضاهای تفریحی در دستور کار است

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار گفت: شهرداری برای تحقق بیش از پیش شعار «قیدار شهر نشاط و زندگی»، ایجاد شادی میان شهروندان و با هدف افزایش سرانه تفریحی، اقدام به ساماندهی بوستان‌ها کرده است.

کد خبر 610814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.